Tijdens dit Vision Dinner zal Josje Schiltmans, Head of Employee Experience bij ING - Wholesale Banking COO, praten over uitdagingen, geleerde lessen en succesvolle methoden tijdens het proces van ING's doel om een sterker netwerk tussen medewerkers op te bouwen, om uiteindelijk een sterkere organisatie te vormen. U bent van harte welkom om deel te nemen!
Josje Schiltmans, ING - Wholesale Banking COO
Head of Employee Experience
Sinds 2013 werkzaam bij ING in uiteenlopende functies. Van communicatie, business/programma manager agile implementatie tot lead trade finance, bij zowel Retail als Wholesale Banking, in Nederland en België. Altijd met een passie om de ervaring van medewerkers te verbeteren. Sinds eind 2020 Employee Experience opgezet in het leadership team van Wholesale Banking COO met als doel de medewerkerstevredenheid en internationale samenwerking te verhogen over 4000 collega’s in 40 landen door strategie (executie), HR en communicatie te combineren.
Als grote multinational kan het een uitdaging zijn om een gemeenschap te vormen binnen het internationale personeelsnetwerk. Hoe betrek je veel mensen van verschillende leeftijden, achtergronden en culturen? ING Wholesale Banking wilde dit probleem aanpakken in hun COO-afdeling, die 4000 medewerkers telt verspreid over 40 landen. ING's strategie voor medewerkersbetrokkenheid richt zich op het verhogen van de medewerkerstevredenheid door mensen betrokken en enthousiast te maken voor de strategie van ING en hen te betrekken bij onderwerpen die zij belangrijk vinden. Het uiteindelijke doel is duidelijk: tevreden medewerkers kunnen uiteindelijk meer waarde leveren aan klanten. Josje Schiltmans, Head of Employee Experience bij ING Wholesale Banking COO, heeft dit programma ontwikkeld van strategie tot operatie
Locatie: n.t.b.
17:30 | Startprogramma (inclusief presentatie, discussie en 3-gangen diner)
20:30 | Einde formeel programma, gelegenheid voor informeel netwerken
Directors & Managers Human Resources
Engels