Kruidvat’s Marketplace Strategy | How Kruidvat Marketplace successfully drives its O+O (omnichannel) growth

27 februari 2024

Tijdens dit Vision Dinner zal Roland van den Berg, Managing Director & Online Business Director bij AS Watson Benelux, zijn ervaringen delen met het starten van dit project, inclusief knelpunten en successen. Hij zal ook zijn visie delen over toekomstige uitbreidingen van e-commerce-oplossingen in de detailhandel. U bent van harte welkom om deel te nemen aan dit Vision Dinner!

  • Kleinschalige peer sessie
  • Open dialoog door de Chatham House Rule

Roland van den Berg, A.S. Watson

Pascal Lagarde, Valtech

Inschrijven
speaker
Roland van den Berg

Managing Director & Online Business Director

Roland van den Berg is verantwoordelijk voor de e-commerceactiviteiten van AS Watson in Nederland en België (Kruidvat.nl, Trekpleister.nl en Kruidvat.be) en is overkoepelend verantwoordelijk voor Trekpleister als Managing Director. Hij is tevens lid van de Benelux-directie en rapporteert aan de CEO. Voor zijn tijd bij AS Watson was Roland directeur van e-commerce en lid van de raad van bestuur bij Jumbo Supermarkten. Hij heeft ook gewerkt bij OC&C Strategy Consultants en Unilever.

Company
A.S. Watson

speaker
Pascal Lagarde

Group SVP Composable

Als Senior Vice President voor Composable bij Valtech werkt Pascal samen met wereldwijde merken om hen te helpen hun online ambities te realiseren. Met meer dan 20 jaar ervaring in het werken binnen het digitale en e-commerce spectrum, heeft hij een belangrijke rol gespeeld bij het helpen van enkele van 's werelds bekendste bedrijven om hun bedrijfsvoering te transformeren in zowel de B2B- als de B2C-ruimte.

Company
Valtech

Informatie
Onderwerp

Om AS Watson' positie als 's werelds grootste internationale gezondheids- en schoonheidsretailer te behouden, zoekt AS Watson voortdurend naar innovatieve manieren om voorop te blijven in de (omnichannel) strijd om klanten. Een van zijn nieuwste innovaties is de introductie van een nieuw bedrijfsmodel voor de Kruidvat-divisie: de Kruidvat Marketplace. De marketplace is bedoeld om een alles-in-één bestemming te worden voor klanten, met een breed scala aan producten van externe partners. Echter, bij het volledig omarmen van de marketplace-aanpak, doen zich enkele uitdagingen voor. Bijvoorbeeld, het opschalen van dit e-commerceplatform leidt tot een toename van het volume aan producten, transacties en gebruikersverkeer. Maar hoe integreer je alle technologieën en beheer je voorraden? Hoe zorg je voor een gestroomlijnde klantervaring?

Programma

Locatie: Restaurant de HFSLG, Vossenlaan 28, 3735 KN Bosch en Duin

17:30 | Start programma (inclusief presentatie, discussie en 3-gangen diner)
20:30 | Einde formeel programma, gelegenheid voor informeel netwerken

Doelgroep

Directors of E-commerce & Omnichannel

Voertaal

Engels

Voorwaarden

  • Deelnemers moeten voldoen aan de eerder beschreven doelgroep.
  • Indien we deze sessie gezamenlijk met partners organiseren, worden aanmeldingen ook aan hen voorgelegd.
  • Tijdens al onze sessies is de Chatham House Rule van toepassing. Concreet betekent dit dat de deelnemers vrij zijn om de ontvangen informatie te gebruiken, maar noch de identiteit noch de connectie van de spreker(s), noch die van andere deelnemers, mag worden onthuld. Dit betekent dat er geen verslag, geen foto's en geen opnames worden gemaakt van de bijeenkomst. Ook de presentatie zal achteraf niet worden verspreid onder de deelnemers
Partners

Contactgegevens

Agenda

Wilt u op de hoogte gehouden worden van onze sessies? Meld u dan aan voor de maandelijkse agenda.