Tijdens dit interactieve Vision Dinner zal Anwar Mirza, Global Head of Data Governance bij FedEx, zijn ervaringen en uitdagingen met betrekking tot hun datastrategie delen. Anwar heeft gefundeerde meningen en ontwikkelde unieke methodieken voor effectief dataverbruik. Na zijn presentatie is de rest van de avond gereserveerd voor een open discussie met vakgenoten. Wij heten u van harte welkom om deel te nemen aan deze sessie!
Anwar Mirza, FedEx
Head of Data Strategy & Governance
Anwar Mirza is een erkende autoriteit op het gebied van Data Governance, Master Data Management en Informatiemanagement. De afgelopen tien jaar heeft hij gesproken op tal van wereldwijde evenementen. Anwar heeft unieke methodieken ontwikkeld, zoals het upgraden van het DAMA-framework voor Data Governance en gewerkt aan een privacy methodologie vóór de GDPR. Met meer dan 33 jaar ervaring in de pakket industrie, heeft Anwar een bewezen staat van dienst in meerdere domeinen, door te werken met bedrijfsbrede senior business en IT-management.
Elke organisatie streeft ernaar om de volledige waarde van haar data-assets te extraheren. Leiderschap heeft echter de neiging om rechtstreeks naar de KPI's te gaan, waarbij de essentiële tussenstappen voor dataconsumptie wordt verwaarloosd. Hoewel strategische bedrijfsdoelen absoluut noodzakelijk zijn, moet het hogere management worden betrokken bij tussentijdse inspanningen vanaf het begin van de datastrategie. Wat is er dus nodig om het data-initiatief uiteindelijk duurzaam, schaalbaar en wendbaar te maken?
Locatie: regio Utrecht
17:30 - 20:30
Meer informatie volgt.
Vision Dinner voor CDO, CIO, Directeuren Data Governance
Engels