Tijdens dit Vision Dinner krijgt u de gelegenheid om use cases te bespreken van hoe data kan worden ingezet om klanten te bedienen en om ideeën en visies uit te wisselen over hoe dit in de toekomst kan worden verbeterd. U bent van harte welkom deel te nemen!
Fleur van Epen, Vattenfall
Director Digital Innovation and IT
In de uitdagende tijden van de energiecrisis is het van cruciaal belang om uw klanten te steunen, vooral als uw bedrijf in het hart van de crisis en in het middelpunt van de belangstelling staat. Maar wat kunt u als data executive doen om klanten te helpen met hun problemen en tegelijkertijd uw bedrijfscontinuïteit te waarborgen? Fleur van Epen, Director Digital Innovation and IT bij Vattenfall, vertelt hoe Vattenfall dit probleem vanuit data-oogpunt heeft benaderd. Fleur zal uitleggen hoe Vattenfall digitale innovatie, IT en data gebruikte om klanten te ondersteunen en hen de best mogelijke klantervaring te bieden.
Locatie: n.t.b.
17:30 | Startprogramma (inclusief presentatie, discussie en 3-gangen diner)
20:30 | Einde formeel programma, gelegenheid voor informeel netwerken
Deze sessie is onderdeel van het Data & Analytics Platform, een samenwerkingsinitiatief van Capgemini, Dataiku en Snowflake om een sterk netwerk op te zetten waarin data-executives van de meest toonaangevende bedrijven van Nederland kennis kunnen uitwisselen, openlijk uitdagingen kunnen bespreken en kunnen samenwerken om meer data gedreven te zijn. Met vier sessies per jaar inspireert en ondersteunt het platform organisaties bij het effectief inzetten van data om zo impactvol mogelijk te worden en waarde te blijven creëren. De combinatie van de uitgebreide kennis van de partners van het platform en de ervaring van de sprekers op hoog niveau met verschillende achtergronden stelt deelnemers in staat om verandering te omarmen, silo's te doorbreken en gegevens in hun eigen bedrijf te democratiseren.
Chief Data Officers, Directors of Data
Engels