Using AI to Raise Industry Standards at Heineken | Adding Value to the Business with AI

11 april 2024

Tijdens dit Vision Dinner zal Surajeet Ghosh, Global Director of Analytics bij de HEINEKEN Company, zijn visie delen en de genomen stappen bespreken om de vastgestelde doelen te bereiken. Hij zal ingaan op het gebruik van specifieke algoritmes en de impact ervan op beslissingen op hoog niveau. We nodigen je van harte uit om deel te nemen aan de sessie en deel te nemen aan de discussie die zal gaan over uitdagingen, best practices en lessen die zijn geleerd bij het integreren van AI-oplossingen in het bedrijf. U bent van harte welkom om deel te nemen!

  • Kleinschalige peer sessie
  • Open dialoog door de Chatham House Rule

Surajeet Ghosh, HEINEKEN

Inschrijven
speaker
Surajeet Ghosh

Global Director of Analytics

Surajeet Ghosh is momenteel de Global Director of Analytics bij Heineken en leidt de inspanningen om een gecentraliseerde Analytics Capability in Heineken vorm te geven, die tot doel heeft alle analytics-initiatieven onder één paraplu te brengen. Voor Heineken werkte Surajeet bij Amazon, Luxemburg, waar hij eerst het Data Science-team leidde voor Amazon Books (inclusief e-books) en later het Commercial Data Science-team leidde voor Amazon Prime Video, de streamingdienst voor films en tv-series. Gedurende zijn carrière is de missie van Surajeet altijd geweest om bedrijven te versterken met op data gebaseerde inzichten die waarde creëren voor consumenten, klanten, leveranciers en de organisatie zelf.

Company
HEINEKEN

Informatie
Onderwerp

Als onderdeel van haar ambitie om de best verbonden brouwer te worden, zoekt HEINEKEN voortdurend naar manieren waarop technologie haar missie kan bevorderen. Dit omvat het tot stand brengen van verbindingen tussen zakelijke leidinggevenden en de informatie die ze nodig hebben om impactvolle, op gegevens gebaseerde beslissingen te nemen; verbindingen tussen werknemers en de middelen die ze nodig hebben om hun taken effectief en efficiënt uit te voeren; en uiteindelijk verbindingen tussen consumenten en het bier dat ze liefhebben. Om deze reden investeert Heineken in het gebruik van AI-oplossingen in haar operaties. Zo gebruikt Heineken bijvoorbeeld AI om haar promotiestrategie te optimaliseren door de meest geschikte strategie per land te analyseren, en een ander AI-hulpmiddel helpt verkoopteams op maat gemaakte oplossingen voor klanten te creëren. Dit zijn slechts kleine voorbeelden van vele inspanningen; het uiteindelijke doel van de data-afdeling van Heineken is het verbeteren van de op gegevens gebaseerde cultuur en het integreren van grote producten die waarde creëren voor de gehele organisatie.

Programma

Locatie: Regio Amsterdam

17:30 | Start programma (inclusief presentatie, discussie en 3-gangen diner)
20:30 | Einde formeel programma, gelegenheid voor informeel netwerken

Doelgroep

Directors of Data & Technology

Voertaal

Engels

Voorwaarden

  • Deelnemers moeten voldoen aan de eerder beschreven doelgroep.
  • Indien we deze sessie gezamenlijk met partners organiseren, worden aanmeldingen ook aan hen voorgelegd.
  • Tijdens al onze sessies is de Chatham House Rule van toepassing. Concreet betekent dit dat de deelnemers vrij zijn om de ontvangen informatie te gebruiken, maar noch de identiteit noch de connectie van de spreker(s), noch die van andere deelnemers, mag worden onthuld. Dit betekent dat er geen verslag, geen foto's en geen opnames worden gemaakt van de bijeenkomst. Ook de presentatie zal achteraf niet worden verspreid onder de deelnemers
Partners
Gerelateerde Sessies

Contactgegevens

Agenda

Wilt u op de hoogte gehouden worden van onze sessies? Meld u dan aan voor de maandelijkse agenda.