De weg naar de Best Connected Brewer | Hoe HEINEKEN zijn wereldwijde operaties transformeert door een baanbrekende datareis

26 november 2024

Tijdens dit Vision Dinner zal Jelle van Etten, Head of Global Data Platform bij HEINEKEN, zijn datareis delen en uitleggen hoe deze bijdraagt aan de ambitieuze strategie van het bedrijf om de 'Best Connected Brewer' te worden. Hij zal dieper ingaan op het dataplatform als een cruciale bouwsteen en zijn geleerde lessen bespreken over het versterken van een wereldwijd bedrijf met data en analytics. Ben je geïnteresseerd in zijn verhaal en wil je graag over deze onderwerpen in gesprek met Jelle en andere leiders uit de industrie? Meld je dan aan voor deze kleinschalige rondetafel op 26 november!

Jelle van Etten, The HEINEKEN Company

Inschrijven
speaker
Jelle van Etten

Head of Global Data Platform

Jelle van Etten werkt sinds 2017 bij HEINEKEN. Hij begon als Global Data Lead, waar hij verantwoordelijk was voor het beheer van de data governance competentie, inclusief de levering van governance, standaarden en operaties. Sinds 2019 bekleedt hij de functie van Head of Global Data Platform. In deze rol leidt hij het wereldwijde dataplatform en is hij verantwoordelijk voor de strategie, architectuur en uitvoering ervan, evenals voor de levering van (geavanceerde) analytics- en rapportage-initiatieven binnen alle werkmaatschappijen. Jelle is een gepassioneerd spreker over de data-agenda en deelt zijn ervaringen en lessen graag met de community.

Company
The HEINEKEN Company

Informatie
Onderwerp

Om een toekomstbestendig bedrijf op te bouwen dat klanten en consumenten centraal stelt, streeft HEINEKEN ernaar de ‘World’s Best Connected Brewer’ te worden. Om deze ambitie te verwezenlijken, moet HEINEKEN zijn route-to-consumer digitaliseren, de waarde van data benutten, een modern technologielandschap bouwen en een digitaal ondersteunde organisatie creëren.

Jelle van Etten, Head of Global Data Platform, leidt deze transformatie vanuit HEINEKEN’s hoofdkantoor in Amsterdam. Hij stimuleert de digitale transformatie en biedt inzichten aan bedrijfseenheden en markten wereldwijd. De afgelopen jaren heeft HEINEKEN strategisch geïnvesteerd in technologie om cloud-gebaseerde dataplatforms en -diensten te ontwikkelen. Deze ontwikkelingen hebben hun analytics- en AI/ML-initiatieven versneld, wat heeft geleid tot talrijke succesvolle use cases die door het bedrijf zijn overgenomen.

Tijdens dit Vision Dinner zal Jelle zijn datareis delen en uitleggen hoe deze bijdraagt aan de ambitieuze strategie van het bedrijf om de Best Connected Brewer te worden. Hij zal ingaan op het dataplatform als cruciale bouwsteen en zijn geleerde lessen delen over hoe een wereldwijd bedrijf kan worden empowered met data en analytics. Ben je geïnteresseerd in zijn verhaal en wil je graag met Jelle en andere leiders uit de industrie over deze onderwerpen in gesprek? Sluit je dan aan bij deze kleinschalige rondetafel op 26 november!

Programma

Locatie: Hotel V Fizeaustraat, Amsterdam

17:30 | Start programma (inclusief presentatie, discussie en 3-gangen diner)
20:30 | Einde formeel programma, gelegenheid voor informeel netwerken

Doelgroep

Leaders in Data & AI

Voertaal

Engels

Voorwaarden

  • Deelnemers moeten voldoen aan de eerder beschreven doelgroep.
  • Indien we deze sessie gezamenlijk met partners organiseren, worden aanmeldingen ook aan hen voorgelegd.
  • Tijdens al onze sessies is de Chatham House Rule van toepassing. Concreet betekent dit dat de deelnemers vrij zijn om de ontvangen informatie te gebruiken, maar noch de identiteit noch de connectie van de spreker(s), noch die van andere deelnemers, mag worden onthuld. Dit betekent dat er geen verslag, geen foto's en geen opnames worden gemaakt van de bijeenkomst. Ook de presentatie zal achteraf niet worden verspreid onder de deelnemers.
Partners
Gerelateerde Sessies

Contactgegevens

Agenda

Wilt u op de hoogte gehouden worden van onze sessies? Meld u dan aan voor de maandelijkse agenda.