Tijdens dit Vision Dinner zal Sandeep Saini, Head of Digital Business bij HCLTech, uiteenzetten waarom het cruciaal is om de juiste next-gen technologie te combineren met bedrijfsstrategieën om een intelligent bedrijf op te bouwen, Jörg Kramer, KPN's Chief Customer & Commercial Operations, zullen de inzichten uit de reis van KPN bespreken om data te gebruiken om de klantreis te verbeteren en klantrelaties te onderhouden. Na zijn presentatie is er een open discussie met Jörg en de andere deelnemers. HCLTech en Flevum nodigen u van harte uit om deel te nemen aan deze sessie!
Jörg Kramer , KPN
Chief Customer & Commercial Operations
Jörg Kramer werkt al meer dan 20 jaar bij KPN en heeft in die tijd verschillende functies vervuld. Momenteel bekleedt hij de functie van Chief of Customer & Commercial Operations, waar hij verantwoordelijk is voor de verkoop- en servicekanalen voor consumenten. Daarnaast is hij verantwoordelijk voor de digitalisering van klantenserviceprocedures en de impact die dit heeft op de klanten zelf.
Head of Digital Business, Europe & Emerging Markets
Sandeep Saini leidt de Digital Business voor HCLTech in Europa. Sandeep, gevestigd in Frankfurt Duitsland, is ingenieur en afgestudeerd aan de prestigieuze Mannheim Business School. Hij heeft wereldwijde leidinggevende functies bekleed bij Microsoft, Infosys en TCS voordat hij bij HCLTech kwam. Hij heeft gewerkt aan enkele van de grootste, meest impactvolle en meest complexe digitale transformatieprojecten in de wereldwijde telecom-, financiële dienstverlenings- en productiesector. Zijn betrokkenheid bij deze projecten beslaat de hele levenscyclus van aanvang tot uitvoering. Nieuwe technologische innovaties, Global Talent Scaling Models, Enterprise Transformation gebruikmakend van digitale technologieën en Agile Operating Models zijn zijn belangrijkste interessegebieden en focus.
Procesdigitalisering is een cruciaal onderdeel van veel organisaties. De vraag naar digitale processen is alleen maar gegroeid als gevolg van de recente wereldwijde gebeurtenissen. Denk hierbij aan de digitalisering van klantprocessen. Het onderhouden van klantrelaties is echter cruciaal bij het digitaliseren van klantprocessen. Een belangrijk onderdeel van het onderhouden van klantrelaties zijn data. Relatiebeheer kan worden verbeterd door het gebruik van klantgegevens, waardoor klantinteracties en -services behouden blijven. Hoe data ervoor kan zorgen dat het een concurrentievoordeel wordt binnen klantprocessen is het belangrijkste gespreksonderwerp tijdens deze sessie.
Locatie: regio Amsterdam/Utrecht
17:30 - 20:30
Meer informatie volgt.
Directors Data en Marketing
Engels