Data Consumption as a Business Imperative | Necessities for a constructive Data Initiative

15 november 2022

Tijdens dit interactieve Vision Dinner zullen Anwar Mirza, Global Head of Data Governance bij FedEx en Guy Taylor, Director of Data Science & Analytics bij Booking.com, hun ervaringen en uitdagingen met betrekking tot hun datastrategie delen. Anwar en Guy hebben een gefundeerde mening en ontwikkelden unieke methodieken voor effectief dataverbruik. Na de presentaties is de rest van de avond gereserveerd voor een open discussie met vakgenoten. Wij nodigen u van harte uit om deel te nemen aan deze sessie!

  • Kleinschalige peer sessie
  • Open dialoog door de Chatham House Rule

Anwar Mirza, FedEx

Guy Taylor, Booking.com

Inschrijven
speaker
Anwar Mirza

Head of Data Strategy & Governance

Anwar Mirza is een erkende autoriteit op het gebied van Data Governance, Master Data Management en Informatiemanagement. De afgelopen tien jaar heeft hij gesproken op tal van wereldwijde evenementen. Anwar heeft unieke methodieken ontwikkeld, zoals het upgraden van het DAMA-framework voor Data Governance en gewerkt aan een privacy methodologie vóór de GDPR. Met meer dan 33 jaar ervaring in de pakket industrie, heeft Anwar een bewezen staat van dienst in meerdere domeinen, door te werken met bedrijfsbrede senior business en IT-management.

Company
FedEx

speaker
Guy Taylor

Director of Data Science & Analytics

Guy Taylor heeft via zijn werk in vele organisaties verschillende culturen en technologieën ervaren. Dit heeft hem een ​​substantiële technische bekwaamheid gegeven terwijl hij verbonden bleef met zowel het bedrijf als de mensen die het runnen. Door zijn ervaringen spreekt hij vaak over data gerelateerde vraagstukken en is hij een begrip bij data professionals. Systeemanalyse, procesanalyse, data-architectuur en data-analyse behoren tot de competentiegebieden van Guy.

Company
Booking.com

Informatie
Onderwerp

Elke organisatie streeft ernaar om de volledige waarde van haar data-assets te extraheren. Leiderschap heeft echter de neiging om rechtstreeks naar de KPI's te gaan, waarbij de essentiële tussenstappen voor dataconsumptie wordt verwaarloosd. Hoewel strategische bedrijfsdoelen absoluut noodzakelijk zijn, moet het hogere management worden betrokken bij tussentijdse inspanningen vanaf het begin van de datastrategie. Wat is er dus nodig om het data-initiatief uiteindelijk duurzaam, schaalbaar en wendbaar te maken?

Programma

Locatie: regio Utrecht
17:30 - 20:30

Meer informatie volgt.

Doelgroep

Vision Dinner voor CDO, CIO, Directeuren Data Governance

Voertaal

Engels

Voorwaarden

  • Deelnemers moeten voldoen aan de eerder beschreven doelgroep.
  • Indien we deze sessie gezamenlijk met partners organiseren, worden aanmeldingen ook aan hen voorgelegd.
  • Tijdens al onze sessies is de Chatham House Rule van toepassing. Concreet betekent dit dat de deelnemers vrij zijn om de ontvangen informatie te gebruiken, maar noch de identiteit noch de connectie van de spreker(s), noch die van andere deelnemers, mag worden onthuld. Dit betekent dat er geen verslag, geen foto's en geen opnames worden gemaakt van de bijeenkomst. Ook de presentatie zal achteraf niet worden verspreid onder de deelnemers
Partners

Contactgegevens

Agenda

Wilt u op de hoogte gehouden worden van onze sessies? Meld u dan aan voor de maandelijkse agenda.