Tijdens dit Vision Dinner zal Kai Janssen, Head of Retail bij Decathlon Nederland, bespreken hoe hij en zijn team impact creëren door een klantgerichte benadering toe te passen in plaats van een oplossingsgerichte benadering. Door gebruik te maken van inzichten van klanten optimaliseren zij het aanbod voor Nederlandse klanten, zowel op het gebied van producten als op het gebied van diensten. Kai zal delen hoe en waarom Decathlon de sportieve hub wil worden voor elke sporter. Na de presentatie is er gelegenheid voor een open discussie met Kai en de andere deelnemers. U bent van harte welkom om deel te nemen!
Kai Janssen, Decathlon Nederland
Head of Retail
Kai Janssen bepaalt de retailstrategie en het commerciële plan per regio bij Decathlon in Nederland. Dit omvat ervoor zorgen dat de klantbehoeften worden vervuld met de juiste producten, op de juiste plaats, op het juiste moment en tegen de juiste prijs. Een goed uitgevoerde strategie resulteert in het behalen van alle 3 de prestatie-indicatoren voor Decathlon: Tevreden klanten, tevreden medewerkers en een 'gelukkige' omgeving.
Het mandaat van de Sales/Commercial Director is breed omdat het uitgebreide functionele kennis vereist op het gebied van marketing, financiën, business development en technologie. In de wereld van vandaag is het zelfs nog belangrijker vanwege zijn rol bij het waarmaken van interne en externe merkbeloften die berusten op een mentaliteit waarbij de mens centraal staat. De commercieel leider is als geen ander in staat om het grote geheel van de organisatie aan de CEO te schetsen en het standpunt van de klant te verwoorden.
Locatie: De Kloosterhoeve, Harmelen
17:30 | Startprogramma (inclusief presentatie, discussie en 3-gangen diner)
20:30 | Einde formeel programma, gelegenheid voor informeel netwerken
Sessie 2 van 3 over het Commercial Strategy platform
Voor Directeuren Commercieel, Sales, Strategie & Business Development
Engels