Vision Dinner with Pieter Olierook | DMC Lead Nutrition EMET and Digital Marketing & E-Commerce Director | Unilever

22 november 2022

Tijdens dit evenement vertelt Pieter graag over de genomen beslissingen en de onderliggende uitdagingen voor een FMCG-bedrijf van deze omvang. Unilever heeft bijvoorbeeld de beslissing genomen om de afdeling digitale marketing, media en eCommerce te integreren en te structureren, om te zorgen voor meer afstemming/integratie tussen deze afdelingen en toegevoegde waarde voor alle partijen te creëren. Verder zal hij uitleggen wat er nodig is om een ​​datagedreven organisatie te worden en hoe je data kunt gebruiken voor marketingdoeleinden. Na zijn presentatie is er een gemodereerde discussie met Pieter en de andere deelnemers. U bent van harte welkom om deel te nemen!

  • Kleinschalige peer sessie
  • Open dialoog door de Chatham House Rule

Pieter Olierook, Unilever

Inschrijven
speaker
Pieter Olierook

DMC Lead Nutrition EMET and Digital Marketing & E-Commerce Director

Pieter werkt al ruim elf jaar binnen Unilever in diverse sales- en marketing gerelateerde functies. Binnen deze rollen heeft hij ervaring opgedaan in klantontwikkeling, e-commerce en digitale transities. Met veel trends en ontwikkelingen in de consumentengoederen industrie, is Pieter gepassioneerd door het ontwikkelen van nieuwe concepten en het optimaliseren van de online klantervaring met zijn team van marketeers. Momenteel heeft hij een brede verantwoordelijkheid om digitale marketing, media en e-commerce te verenigen.

Company
Unilever

Informatie
Onderwerp

Het is cruciaal voor het succes van een organisatie om digitale marketing/media en datagedreven modellen te implementeren. Unilever erkent dit en koos voor een digital-first-strategie. Pieter Olierook, DMC (digitale marketing, media, eCommerce) Directeur Europa, Midden-Oosten en Australië/Nieuw-Zeeland bij Unilever deelt graag zijn reis tot nu toe.

Programma

Locatie: regio Utrecht/Amsterdam
17:30 - 20:30

Meer informatie volgt.

Doelgroep

Evenement voor bestuurders in (Digital) Marketing

Voertaal

Engels

Voorwaarden

  • Deelnemers moeten voldoen aan de eerder beschreven doelgroep.
  • Indien we deze sessie gezamenlijk met partners organiseren, worden aanmeldingen ook aan hen voorgelegd.
  • Tijdens al onze sessies is de Chatham House Rule van toepassing. Concreet betekent dit dat de deelnemers vrij zijn om de ontvangen informatie te gebruiken, maar noch de identiteit noch de connectie van de spreker(s), noch die van andere deelnemers, mag worden onthuld. Dit betekent dat er geen verslag, geen foto's en geen opnames worden gemaakt van de bijeenkomst. Ook de presentatie zal achteraf niet worden verspreid onder de deelnemers
Partners

Contactgegevens

Agenda

Wilt u op de hoogte gehouden worden van onze sessies? Meld u dan aan voor de maandelijkse agenda.