Ben jij klaar voor het (her)ontwerpen van Commerce: Lessen geleerd door Nestlé

16 juni 2022

Tijdens dit Vision Dinner deelt Jolanda Lamboo inzichten over Nestlé's Commerce-strategie. Na de presentatie van Jolanda ga je een gemodereerde discussie aan met Jolanda en je tafelgenoten, waaronder Commerce-experts van IBM en Waeg. Tijdens deze discussie zullen we ons concentreren op verschillende aspecten van Commerce, zoals gebruiker, ervaring en bedrijfsontwerp.

  • Kleinschalige peer sessie
  • Open dialoog door de Chatham House Rule

Jolanda Lamboo, Nestlé

Danny Mekić, Innovation & Technology Expert

Inschrijven
Speaker
Jolanda Lamboo

Manager eCommerce

Jolanda Lamboo is een digital- en marketing executive met meer dan 15 jaar marketing ervaring in verschillende industrieën en regio's. Ze is gepassioneerd in het bouwen van de juiste (digitale) strategie om het merkverhaal te vertellen dat op de meest effectieve manier resoneert en converteert. Door gebruik te maken van data en innovatie wil Jolanda de customer journey verbeteren en nieuwe concepten en businessmodellen ontwikkelen.

Company
Nestlé

Speaker
Danny Mekić

Moderator bij het Vision Dinner

Innovatie- en technologie expert Danny helpt organisaties zichzelf opnieuw uit te vinden. Dat doet hij door de wereld van morgen vorm te geven, effectieve innovatie strategieën te implementeren en technologie succesvol in te zetten om innovatieve producten, diensten, klantervaringen en werkwijzen te ontwikkelen. Hij is door het blad Sprout uitgeroepen tot 'meest succesvolle jonge ondernemer van Nederland', Quote noemde hem een ​​'hoogvlieger' en Elsevier noemde hem een ​​van Nederlands grootste talenten. Tijdens dit Vision Dinner gebruikt hij zijn ervaringen om een ​​levendige discussie mogelijk te maken.

Company
Innovation & Technology Expert

Informatie
Onderwerp

Door de wereldwijde pandemie zijn de ontwikkelingen op het gebied van e-commerce enorm versneld. Binnen foodconcern Nestlé is een digitale transitie en een verschuiving in de online-offline customer journey zichtbaar. Nestlé heeft zijn praktijken in omnichannel en in de Direct-to-Consumer markt uitgebreid met zijn eigen webshops, wat resulteerde in meer inzichten in consumentengedrag gegevens. Maar zijn de afdelingen van de andere bedrijven en zijn klanten ook klaar voor deze verschuiving?

Programma

Regio Amsterdam

Inloop | 17:30
Dinner en presentatie | 18:00 - 20:30

Na de presentatie van Jolanda ga je een gemodereerde discussie aan met Jolanda en je tafelgenoten, waaronder Commerce-experts van IBM en Waeg. Tijdens deze discussie zullen we ons concentreren op verschillende aspecten van Commerce, zoals gebruiker, ervaring en bedrijfsontwerp.

Doelgroep

Evenement voor directeuren in Commerce, Digital en Marketing.

Voertaal

Engels

Voorwaarden

  • Deelnemers moeten voldoen aan de eerder beschreven doelgroep.
  • Indien we deze sessie gezamenlijk met partners organiseren, worden aanmeldingen ook aan hen voorgelegd.
  • Tijdens al onze sessies is de Chatham House Rule van toepassing. Concreet betekent dit dat de deelnemers vrij zijn om de ontvangen informatie te gebruiken, maar noch de identiteit noch de connectie van de spreker(s), noch die van andere deelnemers, mag worden onthuld. Dit betekent dat er geen verslag, geen foto's en geen opnames worden gemaakt van de bijeenkomst. Ook de presentatie zal achteraf niet worden verspreid onder de deelnemers
Partners

Contactgegevens

Agenda

Wilt u op de hoogte gehouden worden van onze sessies? Meld u dan aan voor de maandelijkse agenda.