Tijdens dit Vision Dinner zal Michael Blankert, Head of Marketing voor Just Eat Takeaway.com in West-Europa en Scandinavië, zijn geleerde lessen delen met betrekking tot Brand Building vs Leads en het datagestuurde besluitvormingsproces. Na zijn presentatie is er een gemodereerde discussie met Michael en de andere deelnemers. U bent van harte welkom om mee te doen!
Michael Blankert, Just Eat Takeaway.com
Head of Marketing Northwest Europe
Na meer dan 12 jaar bij PepsiCo te hebben gewerkt, is Michael Blankert verantwoordelijk voor de marketing bij Just Eat Takeaway.com voor de regio Noordwest-Europa. Als digitale koploper zijn de marketingstrategie en -praktijken cruciaal voor het succes van Just Eat Takeaway.com. Met zijn ervaringen in de food & beverage en tech industrie ligt Michaels expertise in strategie ontwikkeling, brand activation, en communicatie. Hij is gepassioneerd door consumenteninzichten en groeiende merken.
Binnen de groeiende Nederlandse food delivery markt zoekt koploper Just Eat Takeaway.com continu groei. Ondanks hun hoge naamsbekendheid zijn er mogelijkheden op gebieden zoals marktpenetratie en klantgebruik. De strategie van Just Eat Takeaway.com is anders in minder volwassen markten. Nederland is de meest volwassen van de markten met de hoogste penetratie, in vergelijking met Frankrijk, dat een nieuwere en minder volwassen markt is. Dus hoe onderscheid Just Eat Takeaway.com de strategieën in volwassen markten om dominant te blijven, en in minder volwassen markten om de categorie te laten groeien en tegelijkertijd schaalbaar te blijven?
Locatie: n.t.b.
17:30 - 20:30
Meer informatie volgt.
Event voor directeuren in Data en (Digital) Marketing
Engels