Tijdens dit Vision Dinner zal Shally Luo haar lessen delen met betrekking tot de digitale marketingtransformaties en de op leeftijd gebaseerde marketingstrategie binnen GrandVision. Na haar presentatie is er een gemodereerde discussie met Shally en de andere deelnemers. Je bent van harte welkom om mee te doen!
Shally Luo, GrandVision
Global Head of Digital Brand Marketing
Voordat Shally Luo bij GrandVision begon, werkte ze aan meerdere projecten op het gebied van transformatie, marketing en digitalisering bij Intel, TomTom en Adidas. Binnen GrandVision is Shally verantwoordelijk voor de digitale transformatie van het bedrijf in deze traditionele markt. De verschuiving naar online actief zijn, focussen op GenZ en reflecteren op de marketingcampagnes van GrandVision is waar Shally aan werkt.
In het huidige digitale tijdperk zijn digitale kanalen cruciaal voor het succes van een bedrijf. In een sector die sterk leunt op fysieke touchpoints, zoals de optische industrie, heeft deze verschuiving ook plaatsgevonden. De strategie van GrandVision is gericht op het integreren van digitale marketing door rekening te houden met de specifieke interesse van alle leeftijdsgroepen. Shally Luo, Head of Digital Marketing heeft bijvoorbeeld een marketingstrategie geïmplementeerd die TikTok omvat als een interactieve manier om het dragen van een bril te promoten bij de digital native-generatie.
17:30 - 20:30
Locatie: Fysiek regio Utrecht of Amsterdam
Directeuren Marketing & Digital
Engels