Customer-centric innovation of Marketing in Digital Transformation | Lessons learned from LeasePlan

15 november 2022

Tijdens dit Vision Dinner zal Elena Enthoven, Head of Customer Engagement bij LeasePlan, inzichten delen over het digitale transformatietraject van de organisatie. Ze zal bespreken hoe digitale marketing de klantervaring optimaliseert voor meer betrokkenheid en groei, en hoe ze klantreizen hebben gecreëerd om zichtbaarheid en richting te geven aan de digitale ervaring van LeasePlan in het algemeen en marketing in het bijzonder. Door ervaring, merk, mensen, processen, gegevens en technologie te combineren, ondersteunt digitale marketing bij LeasePlan het creëren van schaalbare, contextuele, intuïtieve en emotioneel aantrekkelijke ervaringen die aansluiten bij hun merk. Na haar presentatie is er een gemodereerde discussie met Elena en de andere deelnemers.

  • Kleinschalige peer sessie
  • Open dialoog door de Chatham House Rule

Elena Enthoven, LeasePlan

Inschrijven
speaker
Elena Enthoven

Head of Customer Engagement

Elena Enthoven werkt al bijna 5 jaar bij LeasePlan. Ze is verantwoordelijk voor de wereldwijde uitvoering van de Customer Engagement-strategie die gericht is op het stimuleren van duurzame groei en uitmuntende service. Elena brengt samen met haar team nieuwe innovatieve producten en digitale features op de markt. Ze heeft een passie voor het stimuleren van groei en klantwaarde door middel van moderne marketing.

Company
LeasePlan

Informatie
Onderwerp

Houden organisatorische silo's en fricties u tegen om de hoofdoorzaken achter de pijnpunten tijdens de klantreis te identificeren? Voor de eenwording is zowel interne als externe afstemming met de klant nodig. Dit blijkt echter moeilijk te zijn, vooral in grote, mondiale en dynamische organisaties. LeasePlan is een wereldwijde onderneming die in de loop der jaren organisch is gegroeid en waarbij alle verschillende systemen, teams en interacties met de klantreis van elkaar werden gescheiden en gebaseerd op specifieke situaties. Hoe zijn ze een digitaal bedrijf geworden met geharmoniseerde systemen?

Programma

Locatie: regio Utrecht
17:30 - 20:30

Meer informatie volgt.

Doelgroep

Evenement voor bestuurders in (Digital) Marketing en Customer Experience

Voertaal

Engels

Voorwaarden

  • Deelnemers moeten voldoen aan de eerder beschreven doelgroep.
  • Indien we deze sessie gezamenlijk met partners organiseren, worden aanmeldingen ook aan hen voorgelegd.
  • Tijdens al onze sessies is de Chatham House Rule van toepassing. Concreet betekent dit dat de deelnemers vrij zijn om de ontvangen informatie te gebruiken, maar noch de identiteit noch de connectie van de spreker(s), noch die van andere deelnemers, mag worden onthuld. Dit betekent dat er geen verslag, geen foto's en geen opnames worden gemaakt van de bijeenkomst. Ook de presentatie zal achteraf niet worden verspreid onder de deelnemers
Partners

Contactgegevens

Agenda

Wilt u op de hoogte gehouden worden van onze sessies? Meld u dan aan voor de maandelijkse agenda.