Forward Thinking in eCommerce | How ABN AMRO is simultaneously personal and digital

8 november 2022

Tijdens dit Vision Dinner deelt Ada Jong, Director eCommerce & Engagement Channel and Services bij ABN AMRO, haar visie op het opschalen van eCommerce en de focus op digital first en digital only vanuit een channel en persoonlijk perspectief. Ada vindt dat mensen op een geschikt moment moeiteloos hun bankzaken moeten kunnen regelen. De controle over de financiën van mensen teruggeven en de afhankelijkheid van een adviseur of, erger nog, een proces verminderen. Vermindert wrijving en maak mobiel bankieren gemakkelijk, begrijpelijk, toegankelijk en veilig, met zoveel mogelijk klantgegevens op een klantvriendelijke manier. Bovendien zal Ada na de presentatie de discussie over headless commerce starten door haar perspectieven te delen. U bent van harte welkom om deel te nemen!

  • Kleinschalige peer sessie
  • Open dialoog door de Chatham House Rule

Ada Jong, ABN-AMRO

Inschrijven
speaker
Ada Jong

Director eCommerce & Engagement Channel and Services

Ada Jong werkt ruim zes jaar bij ABN AMRO en is momenteel verantwoordelijk voor vier teams: Digital Channel, Digital Service, DFC/ODD en de Specialty Hub. Ada's team, dat voor alle Business Lines van de bank werkt, is een One Bank-team met klant- en product onafhankelijke deliverables, waarbij de uitdaging is om op te schalen waar de organisatie steeds efficiënter wordt. Ada streeft ernaar de adoptie van het digitale domein te maximaliseren, selfservice te vergroten en de datakwaliteit te verbeteren. Met haar drive voor excellentie en het verkennen van nieuwe manieren van denken, inspireert ze anderen en werkt ze aan verbeteringen met het oog op de toekomst.

Company
ABN-AMRO

Informatie
Onderwerp

De digitale transformatie verschuiving van fysieke naar digitale bedrijfsmodellen heeft de klantrelaties en -verwachtingen veranderd. Het verkorten van de time-to-market en het optimaliseren van CX is belangrijk om een ​​concurrentievoordeel te behalen. Hoe kunnen e-commerce en verkoopkanalen worden ingericht zodat klanten terugkeren? ABN AMRO heeft veel kantoren gesloten, maar vanwege de klantervaring willen ze een persoonlijke bank zijn in het digitale tijdperk.

Programma

Locatie: Regio Amsterdam / Utrecht
17:30 - 20:30

Meer informatie volgt.

Doelgroep

Evenement voor directeuren in eCommerce en Digital

Voertaal

Engels

Voorwaarden

  • Deelnemers moeten voldoen aan de eerder beschreven doelgroep.
  • Indien we deze sessie gezamenlijk met partners organiseren, worden aanmeldingen ook aan hen voorgelegd.
  • Tijdens al onze sessies is de Chatham House Rule van toepassing. Concreet betekent dit dat de deelnemers vrij zijn om de ontvangen informatie te gebruiken, maar noch de identiteit noch de connectie van de spreker(s), noch die van andere deelnemers, mag worden onthuld. Dit betekent dat er geen verslag, geen foto's en geen opnames worden gemaakt van de bijeenkomst. Ook de presentatie zal achteraf niet worden verspreid onder de deelnemers
Partners

Contactgegevens

Agenda

Wilt u op de hoogte gehouden worden van onze sessies? Meld u dan aan voor de maandelijkse agenda.