In zijn rol als Global Transformation Lead Generative AI & RPA bij Stellantis heeft Leo den Haan praktische inzichten opgedaan uit meer dan 300 ingediende use cases. Tijdens dit Vision Dinner zal hij de geleerde lessen delen. Wat kun je doen om een effectieve implementatie van je AI-framework in je marketingorganisatie te waarborgen? En hoe balanceer je interne en externe oplossingen?
Leo den Haan, Stellantis
Global Transformation Lead Generative AI & RPA
Met 16 jaar ervaring bij Stellantis heeft Leo den Haan een carrière opgebouwd op het snijvlak van marketing en innovatie. Hij begon bij Opel als advertentieassistent en groeide door naar CMO Director voor Nederland, waar hij de marketingstrategieën voor merken zoals Opel, Citroën en Fiat leidde. In zijn rol als Global Transformation Lead Generative AI & RPA heeft Leo AI-initiatieven binnen Stellantis geleid, met een sterke focus op verkoop en marketing. In zijn huidige rol als Activation & Performance Lead Enlarged Europe levert Leo hyper-gepersonaliseerde content in een omnichannel omgeving, aangedreven door Generative AI.
Al meer dan een jaar werkt Stellantis - een van de grootste autofabrikanten ter wereld, met merken zoals Jeep, Peugeot en Fiat - met een dynamisch AI-framework om de verkoop te verhogen, kosten te verlagen en campagnes te versnellen. In zijn rol als Global Transformation Lead Generative AI & RPA bij Stellantis heeft Leo den Haan waardevolle inzichten opgedaan uit meer dan 300 ingediende use cases. Tijdens dit Vision Dinner zal hij de geleerde lessen delen. Wat kun je doen om een effectieve implementatie van je AI-framework in je marketingorganisatie te waarborgen? En hoe balanceer je interne en externe oplossingen?
Na zijn presentatie biedt een rondetafelgesprek met collega’s de mogelijkheid om dieper in te gaan op gedeelde uitdagingen en kansen bij de integratie van AI in marketing. Deze avond is een kans om te netwerken en praktische tools te verkrijgen voor de volgende stappen binnen je organisatie. Meld je nu aan om je plek te reserveren!
Locatie: Restaurant de HFSLG, Bosch en Duin
17:30 | Start programma (inclusief presentatie, discussie en 3-gangen diner)
20:30 | Einde formeel programma, gelegenheid voor informeel netwerken
Executives in digital marketing
Engels
CPD punten | 2 punten