Tijdens dit Vision Dinner deelt Hendrik de Zeeuw, CCO, Executive Vice President Marketing & Sales, met de groep hoe Teijin Aramid deze transformatie vanaf de basis heeft aangepakt: van het evalueren of verandering wel nodig was, tot het maken van keuzes tussen cloudgebaseerde oplossingen en maatwerkoplossingen, en uiteindelijk het overwinnen van interne uitdagingen en het stimuleren van gebruikersadoptie. Naast de technische implementatie gaat Hendrik ook in op de bredere impact die deze transformatie heeft gehad op het bedrijf – zowel in het creëren van waarde als op het gebied van klanttevredenheid.
Hendrik de Zeeuw, Teijin Aramid
CCO, Executive Vice President Marketing & Sales
Hendrik de Zeeuw is sinds 2004 werkzaam bij Teijin Aramid en bekleedt sinds 2020 de functie van Chief Commercial Officer (CCO) en Executive Vice President Marketing & Sales. In deze rol is hij verantwoordelijk voor alle marketing- en salesactiviteiten binnen de organisatie.
Met meer dan twintig jaar ervaring bij Teijin Aramid en een diepgaand inzicht in wereldwijde sales- en marketinguitdagingen, brengt Hendrik een unieke B2B-perspectief in dat vaak onderbelicht blijft.
Opererend in een complexe, industriële B2B-omgeving, worden bedrijven geconfronteerd met hoge eisen op het gebied van veiligheid, betrouwbaarheid, innovatie en langdurige klantrelaties. In dit sterk concurrerende en voortdurend veranderende landschap is klantgerichtheid essentieel. Maar hoe behouden leiders in marketing en commerciële functies die klantfocus?
De afgelopen jaren heeft Hendrik de Zeeuw, Chief Commercial Officer en Executive Vice President Marketing, leiding gegeven aan de wereldwijde commerciële en marketinginspanningen van Teijin Aramid, waaronder de uitrol van een nieuw CRM-systeem dat ontworpen is om de klantgerichtheid in alle regio’s te verbeteren. Wat hij ontdekte, is dat het implementeren van nieuwe tools niet alleen draait om het kiezen van de juiste toolset: het gaat om mindset, adoptie en afstemming binnen de hele organisatie.
Tijdens dit Vision Dinner deelt Hendrik met de groep hoe Teijin Aramid deze transformatie vanaf de basis heeft aangepakt: van het evalueren of verandering wel nodig was, tot het maken van keuzes tussen cloudgebaseerde oplossingen en maatwerkoplossingen, en uiteindelijk het overwinnen van interne uitdagingen en het stimuleren van gebruikersadoptie. Naast de technische implementatie gaat Hendrik ook in op de bredere impact die deze transformatie heeft gehad op het bedrijf – zowel in het creëren van waarde als op het gebied van klanttevredenheid.
Locatie: n.t.b., regio Utrecht
17:30 | Start programma (inclusief presentatie, discussie en 3-gangen diner)
20:30 | Einde formeel programma, gelegenheid voor informeel netwerken
Leaders in Business Development, Sales, Commercial
Engels
CPD punten | 2 punten