Strategieën voor online B2B succes bij Nestlé | Effectief content- en datamanagement

27 juni 2024

Met de groei van de digitale retailmediaruimte is er een vraag naar toenemende investeringen in retailers als een nieuw kanaal. Voor B2B-spelers brengt dit vragen met zich mee, zoals hoe het beste samen te werken met deze spelers om effectieve eCommerce-strategieën te creëren. Jolanda Lamboo, Head of E-commerce bij Nestlé, leidt de B2B-initiatieven voor verschillende categorieën bij Nestlé. Tijdens een exclusief Vision Dinner op 27 juni zal Jolanda de deelnemers meenemen door de complexiteiten van content- en datamanagement binnen eCommerce, waarbij ze perspectieven biedt op het benutten van AI om processen te stroomlijnen en consumentenbetrokkenheid te vergroten, terwijl ze shoppers helpt duurzamere keuzes te maken.

Om de beste verkoopresultaten te behalen met pure players en click-and-mortars, benadrukt ze het belang van beschikbaarheid en zichtbaarheid. Doe met ons mee terwijl Jolanda ingaat op onderwerpen zoals tracking, het bepalen van de effectiviteit van content en budgettoewijzing in vergelijking met meer traditionele media, en het maximaliseren van zoekzichtbaarheid – vooral op verschillende platforms. Bespreek vragen zoals hoe merkzichtbaarheid te waarborgen in een wereld waarin klanten steeds meer online opereren en deel ervaringen en best practices met collega's uit de industrie die dezelfde uitdagingen ondervinden.

Jolanda Lamboo, Nestlé

Inschrijven
speaker
Jolanda Lamboo

Head of eCommerce

Jolanda Lamboo, Head of eCommerce bij Nestlé, leidt sinds juni 2020 alle initiatieven voor online verkoop. Daarvoor werkte ze 6 jaar in dezelfde functie bij MS Mode, waar zij en haar team verantwoordelijk waren voor de webshop in 7 Europese landen en voor het integreren van de winkel met eCommerce, evenals voor verkoop op platforms als Zalando, Amazon, La Redoute en Wehkamp. Jolanda heeft een achtergrond in marketing en strategie en heeft gewerkt in (digitale) consultancy. Bovendien heeft ze 6 jaar in New York gewoond en gewerkt, waar ze de Amerikaanse levensstijl heeft ervaren en haar horizon heeft verbreed.

Company
Nestlé

Informatie
Onderwerp

Met de groei van de digitale retailmediaruimte is er een vraag naar toenemende investeringen in retailers als een nieuw kanaal. Voor B2B-spelers brengt dit vragen met zich mee, zoals hoe het beste samen te werken met deze spelers om effectieve eCommerce-strategieën te creëren. Jolanda Lamboo, Head of E-commerce bij Nestlé, leidt de B2B-initiatieven voor verschillende categorieën bij Nestlé. Tijdens een exclusief Vision Dinner op 27 juni zal Jolanda de deelnemers meenemen door de complexiteiten van content- en datamanagement binnen eCommerce, waarbij ze perspectieven biedt op het benutten van AI om processen te stroomlijnen en consumentenbetrokkenheid te vergroten, terwijl ze shoppers helpt duurzamere keuzes te maken.

Om de beste verkoopresultaten te behalen met pure players en click-and-mortars, benadrukt ze het belang van beschikbaarheid en zichtbaarheid. Doe met ons mee terwijl Jolanda ingaat op onderwerpen zoals tracking, het bepalen van de effectiviteit van content en budgettoewijzing in vergelijking met meer traditionele media, en het maximaliseren van zoekzichtbaarheid – vooral op verschillende platforms. Bespreek vragen zoals hoe merkzichtbaarheid te waarborgen in een wereld waarin klanten steeds meer online opereren en deel ervaringen en best practices met collega's uit de industrie die dezelfde uitdagingen ondervinden.

Programma

Locatie: 't Amsterdammertje, Rijksstraatweg 119, 3632 AB Loenen aan de Vecht

17:30 | Start programma (inclusief presentatie, discussie en 3-gangen diner)
20:30 | Einde formeel programma, gelegenheid voor informeel netwerken

Doelgroep

Directors en Managers eCommerce & Marketing

Voertaal

Engels

Voorwaarden

  • Deelnemers moeten voldoen aan de eerder beschreven doelgroep.
  • Indien we deze sessie gezamenlijk met partners organiseren, worden aanmeldingen ook aan hen voorgelegd.
  • Tijdens al onze sessies is de Chatham House Rule van toepassing. Concreet betekent dit dat de deelnemers vrij zijn om de ontvangen informatie te gebruiken, maar noch de identiteit noch de connectie van de spreker(s), noch die van andere deelnemers, mag worden onthuld. Dit betekent dat er geen verslag, geen foto's en geen opnames worden gemaakt van de bijeenkomst. Ook de presentatie zal achteraf niet worden verspreid onder de deelnemers.
Partners

Contactgegevens

Agenda

Wilt u op de hoogte gehouden worden van onze sessies? Meld u dan aan voor de maandelijkse agenda.