Het Trapsgewijze Effect van een Toekomstbestendige Klantenervaring Strategie | Vereenvoudigde Rebranding, Vooruitgang in CX en Naleving in één

19 juni 2024

Kevin Brown, Head of Digital Engagement bij LeasePlan (nu Ayvens), heeft een nieuwe digitale marketing- en klantenervaringsstrategie geïmplementeerd waarmee hij klantervaringen kan personaliseren en digitale marketing kan richten op de plaatsen waar het het meest effectief is. Tijdens dit Vision Dinner zal Kevin ons meenemen door zijn strategie, de uitdagingen bij het implementeren van die strategie (zowel intern als extern), en de oplossingen en praktische implementaties die van zijn strategie een succes maakten. U bent van harte welkom om deel te nemen aan de discussie terwijl we deze verschillende onderwerpen verkennen.

Kevin Brown, LeasePlan

Inschrijven
speaker
Kevin Brown

Head of Digital Engagement

Kevin Brown is opgegroeid in Noord-Ierland, maar woont al 20 jaar in Nederland. Hij is gespecialiseerd in het verbinden van marketing met technologie en klantenervaring, en doet dat al het grootste deel van zijn carrière. Kevin zit al meer dan 5 jaar in zijn huidige rol bij LeasePlan en Ayvens.

Company
LeasePlan

moderator
Rob Zuiderhoek

Sales Director CX Solutions

Rob Zuiderhoek is een ervaren professional met een veelzijdige achtergrond in marketing, business consulting en sales. Met meer dan twintig jaar ervaring in de industrie heeft Rob zich gevestigd als een dynamische leider die groei stimuleert en strategische partnerschappen bevordert. Zijn passie voor probleemoplossing en zijn toewijding om impactvolle oplossingen te leveren, hebben hem een reputatie opgeleverd als een vertrouwde adviseur in de branche.

Rob's carrière begon met rollen in sales en marketing, waar hij zijn vaardigheden in klantrelaties en digitale strategieën verfijnde. Naarmate zijn loopbaan vorderde, bekleedde hij leidinggevende posities in verschillende bedrijven om de groei van de business te bevorderen. Rob's ondernemende geest, gecombineerd met zijn passie voor innovatie, heeft hem ertoe aangezet om projecten te leiden die gericht zijn op het verstoren en laten groeien van bedrijven en het omarmen van nieuwe technologieën. Door het geheel blijft zijn primaire focus liggen op het benutten van zijn expertise om zijn klanten en teams in staat te stellen hun succes te bevorderen.

Company
Adobe

Informatie
Onderwerp

In 2002 introduceerde de EU haar ePrivacy-richtlijn (informeel bekend als de Cookiewet), en sindsdien zijn er voortdurend nieuwe wetten betreffende digitale marketing gekomen. LeasePlan moest, zoals de meeste bedrijven, zijn online aanwezigheid aanpassen om aan deze regelgeving te voldoen, maar zij hebben deze verplichting omgezet in een kans om de organisatie op een paar belangrijke manieren toekomstbestendig te maken.

Kevin Brown, Head of Digital Engagement bij LeasePlan (nu Ayvens), heeft een nieuwe digitale marketing- en klantenervaringsstrategie geïmplementeerd waarmee hij klantervaringen kan personaliseren en digitale marketing kan richten op de plaatsen waar het het meest effectief is. De data-, klantenervaring- en marketingstrategieën van LeasePlan en Kevin zijn niet alleen met elkaar verweven, maar versterken elkaar ook om veelzijdiger en effectiever te worden. Een perfect voorbeeld daarvan is hoe Kevin's digitale personalisatiecampagne kan bijdragen aan de huidige rebranding van LeasePlan (LeasePlan en ALD fuseren om de grootste leasemaatschappij ter wereld, Ayvens, te vormen).

Programma

Locatie: Restaurant de HFSLG, Vossenlaan 28, 3735 KN Bosch en Duin

17:30 | Start programma (inclusief presentatie, discussie en 3-gangen diner)
20:30 | Einde formeel programma, gelegenheid voor informeel netwerken

Doelgroep

Leaders in (Digital) Marketing and Customer Experience

Voertaal

Engels

Voorwaarden

  • Deelnemers moeten voldoen aan de eerder beschreven doelgroep.
  • Indien we deze sessie gezamenlijk met partners organiseren, worden aanmeldingen ook aan hen voorgelegd.
  • Tijdens al onze sessies is de Chatham House Rule van toepassing. Concreet betekent dit dat de deelnemers vrij zijn om de ontvangen informatie te gebruiken, maar noch de identiteit noch de connectie van de spreker(s), noch die van andere deelnemers, mag worden onthuld. Dit betekent dat er geen verslag, geen foto's en geen opnames worden gemaakt van de bijeenkomst. Ook de presentatie zal achteraf niet worden verspreid onder de deelnemers.
Partners

Contactgegevens

Agenda

Wilt u op de hoogte gehouden worden van onze sessies? Meld u dan aan voor de maandelijkse agenda.