Building brand advocacy through excellent omnichannel commerce | A.S. Watson/ICI PARIS XL

14 maart 2024

Tijdens dit Vision Dinner zal Joost ingaan op de digitale strategie van ICI PARIS XL. Hij zal ook zijn perspectief delen over het vinden van de juiste technologie om een digitale strategie te ondersteunen en wat toekomstige innovaties, zoals (Gen)AI, zouden kunnen betekenen voor verdere ontwikkelingen. Schrijf je in voor dit Vision Dinner als je graag wilt leren van de presentatie van Joost en in een open discussie wilt gaan over deze en andere onderwerpen met andere leidinggevenden uit het veld.

  • Kleinschalige peer sessie
  • Open dialoog door de Chatham House Rule

Joost van Bergeijk, ICI PARIS XL

Inschrijven
speaker
Joost van Bergeijk

Director Marketing & Customer Experience

Als medewerker bij A.S. Watson sinds 2006 heeft Joost van Bergeijk toezicht gehouden op branding, e-commerce en CRM in meerdere landen. Met een diverse achtergrond bij Unilever, Ahold Delhaize en L'Oréal weerspiegelt Joost's twee decennia lange reis een passie voor tools, het verbeteren van e-commerce en het bevorderen van klantgerichte strategieën. Momenteel leidt Joost innovatieve digitale marketing- en handelsstrategieën in zijn functie als Directeur Online, New Business & Technologie Benelux bij ICI PARIS XL.

Company
ICI PARIS XL

Informatie
Onderwerp

Hoe bouw je een klantbeleving waarbij elk contactmoment waarde genereert voor zowel de klant als jouw merk? Hoe verschuif je de klantenservice van reactieve probleemoplossing naar proactieve merkondersteuning? Doe mee met ons voor een Vision Dinner met Joost van Bergeijk, Directeur Online, New Business & Technologie Benelux bij ICI PARIS XL, waarin hij zal delen hoe hun omnichannel handels- en klantenservicestrategie is opgezet om een ​​superieure ervaring te bieden, loyaliteit op te bouwen bij klanten die ICI PARIS XL zien als meer dan alleen een detailhandelaar.

Programma

Locatie: Buitenplaats Sparrendaal, Hoofdstraat 89, 3971 KE Driebergen-Rijsenburg

17:30 | Startprogramma (inclusief presentatie, discussie en 3-gangen diner)
20:30 | Einde formeel programma, gelegenheid voor informeel netwerken

Doelgroep

Chief Ecommerce Officers and Directors of Ecommerce

Voertaal

Engels

Voorwaarden

  • Deelnemers moeten voldoen aan de eerder beschreven doelgroep.
  • Indien we deze sessie gezamenlijk met partners organiseren, worden aanmeldingen ook aan hen voorgelegd.
  • Tijdens al onze sessies is de Chatham House Rule van toepassing. Concreet betekent dit dat de deelnemers vrij zijn om de ontvangen informatie te gebruiken, maar noch de identiteit noch de connectie van de spreker(s), noch die van andere deelnemers, mag worden onthuld. Dit betekent dat er geen verslag, geen foto's en geen opnames worden gemaakt van de bijeenkomst. Ook de presentatie zal achteraf niet worden verspreid onder de deelnemers
Partners

Contactgegevens

Agenda

Wilt u op de hoogte gehouden worden van onze sessies? Meld u dan aan voor de maandelijkse agenda.