Tijdens dit boeiende evenement krijg je inzichten uit concrete voorbeelden van hoe Ad de Goeij, Global Director IT Commerce bij FrieslandCampina, digitale marketing en wereldwijde contentoperaties stroomlijnt en automatiseert om efficiënt, toekomstbestendig en verbonden te worden. Je ontdekt hoe een multinationale FMCG-onderneming intieme online relaties opbouwt met klanten en consumenten door het ontwikkelen van een schaalbaar technologie-ecosysteem dat zorgt voor een consistente en gepersonaliseerde merkervaring over verschillende touchpoints.
Ad de Goeij, FrieslandCampina
Eric van der Hoeven, Full Force Digital
Global Director IT Commerce
Ad begon zijn carrière bij KPMG, voordat hij in 2017 de overstap maakte naar FrieslandCampina. Sinds januari 2022 bekleedt hij de functie van Global Director IT Commerce. In deze rol is Ad verantwoordelijk voor alle technologieproducten en -diensten in het commerciële domein voor zeven businessgroepen die actief zijn in meer dan 30 landen. Hij leidt een wereldwijd team van gepassioneerde techprofessionals die de commerciële digitale transformatie aandrijven en uitstekende IT-producten en -diensten leveren.
Founding Partner & Digital Accelerator
Eric van der Hoeven, met executive ervaring in marketing, sales, business development en algemeen management, herdefinieert digitale businessmodellen bij Full Force Digital als een van de oprichters.
Gezien als een wereldwijde business booster, werd hij genoemd in Forbes Middle East in zijn rol als CEO van Danone Nutricia – Early Life Nutrition – ME.
Van der Hoeven is een business leader geweest in het Midden-Oosten, Hongarije, Roemenië, Taiwan, Hong Kong en Nederland, met zijn laatste functie als Vice President voor een Danone-divisie, waar hij verantwoordelijk was voor wereldwijde sales en digitale transformatie.
Sluit je aan bij Ad de Goeij, Global Director IT Commerce bij Royal FrieslandCampina, voor een exclusieve avond waarin hij de visie van het bedrijf voor digitale klantbetrokkenheid onthult en hoe deze werkelijkheid wordt.
Tijdens dit boeiende evenement krijg je inzichten uit concrete voorbeelden van hoe Ad digitale marketing en wereldwijde contentoperaties stroomlijnt en automatiseert om efficiënt, toekomstbestendig en verbonden te worden. Je ontdekt hoe een multinationale FMCG-onderneming intieme online relaties opbouwt met klanten en consumenten door het ontwikkelen van een schaalbaar technologie-ecosysteem dat zorgt voor een consistente en gepersonaliseerde merkervaring over verschillende touchpoints.
Daarnaast zal Ad strategieën belichten voor het bevorderen van synergie en het focussen op minder, maar meer impactvolle digitale initiatieven binnen het bedrijf om de transformatie te versnellen. Je leert hoe deze benadering niet alleen een solide technische en operationele basis creëert, maar ook de schaalbaarheid en klantimpact maximaliseert.
Deze avond biedt een kans om het gesprek te verdiepen over hoe digitale technologie zich ontwikkelt van routinematige operaties naar een strategische motor voor zakelijk succes. Mis het niet! Sluit je bij ons aan voor een inspirerende sessie met Ad, netwerk met vakgenoten uit de industrie en laat je inspireren voor de toekomst van digitaal.
Locatie: kantoor Full Force Digital, Naarden
17:30 | Start programma (inclusief presentatie, discussie en 3-gangen diner)
20:30 | Einde formeel programma, gelegenheid voor informeel netwerken
Chiefs, Directors, Heads of, VP and Senior Managers in Marketing & sales
Engels