Het orkestreren van bol’s reis naar CX-uitmuntendheid

13 februari 2025

Tijdens een rondetafelgesprek voor marketing-, eCommerce- en CX-leiders op 13 februari zal Jeroen Velthof, Head of Customer Experience bij bol, een kijkje achter de schermen geven van bol’s klantbelevingsstrategie. Terwijl het verzamelen en analyseren van data de standaard is geworden voor de meeste bedrijven, zal Jeroen onthullen hoe zijn team klantdata vertaalt naar concrete verbeteringen en de resultaten monitort om zowel klanttevredenheid als zakelijke uitkomsten te verbeteren.

Jeroen Velthof, bol

Inschrijven
speaker
Jeroen Velthof

Head of Customer Experience

Gedurende de afgelopen 9 jaar heeft Jeroen Velthof gewerkt aan het dichter bij het bedrijf brengen van de stem van de klant. Voordat hij meer dan 5 jaar geleden bij bol begon, heeft Jeroen gewerkt bij bedrijven zoals Essent en het Duitse Innogy, dat is geïntegreerd in E.On. Momenteel werkt hij als Head of Customer Experience bij bol.

Company
bol

Informatie
Onderwerp

Om uitmuntendheid op schaal te leveren aan ongeveer 13 miljoen klanten, staat het creëren van een naadloze en meetbare klantervaring bij bol centraal in hun reis om zakelijke impact te realiseren. Tijdens een rondetafelgesprek voor marketing-, eCommerce- en CX-leiders op 13 februari zal Jeroen Velthof, Head of Customer Experience bij bol, een kijkje achter de schermen geven van bol’s klantbelevingsstrategie. Terwijl het verzamelen en analyseren van data de standaard is geworden voor de meeste bedrijven, zal Jeroen onthullen hoe zijn team klantdata vertaalt naar concrete verbeteringen en de resultaten monitort om zowel klanttevredenheid als zakelijke uitkomsten te verbeteren.

Ben je geïnteresseerd in het leren hoe bol omgaat met de complexiteit van customer journey management, het bevorderen van de acceptatie van CX-tools door medewerkers (bijvoorbeeld via de Customer Crazy Awards) en het balanceren van snelheid met schaalbaarheid in een groeiende organisatie? Het is ons een eer je persoonlijk uit te nodigen voor dit Vision Dinner, waar je ervaringen en uitdagingen kunt uitwisselen met collega's uit verschillende industrieën. Neem deel aan gesprekken, ontdek nieuwe ideeën en haal bruikbare inzichten op om je eigen initiatieven te verbeteren, terwijl je geniet van een driegangendiner. Reserveer nu je plek en wees onderdeel van deze avond!

Programma

Locatie: n.t.b. regio Utrecht of Amsterdam

17:30 | Start programma (inclusief presentatie, discussie en 3-gangen diner)
20:30 | Einde formeel programma, gelegenheid voor informeel netwerken

Doelgroep

Leaders in Customer Experience and Marketing

Voertaal

Engels

Voorwaarden

  • Deelnemers moeten voldoen aan de eerder beschreven doelgroep.
  • Indien we deze sessie gezamenlijk met partners organiseren, worden aanmeldingen ook aan hen voorgelegd.
  • Tijdens al onze sessies is de Chatham House Rule van toepassing. Concreet betekent dit dat de deelnemers vrij zijn om de ontvangen informatie te gebruiken, maar noch de identiteit noch de connectie van de spreker(s), noch die van andere deelnemers, mag worden onthuld. Dit betekent dat er geen verslag, geen foto's en geen opnames worden gemaakt van de bijeenkomst. Ook de presentatie zal achteraf niet worden verspreid onder de deelnemers.

Contactgegevens

Agenda

Wilt u op de hoogte gehouden worden van onze sessies? Meld u dan aan voor de maandelijkse agenda.