De Kracht van Integratie | Het Verhogen van de Klantbeleving bij AkzoNobel

28 januari 2025

In de snel veranderende, technologiegedreven wereld van vandaag is het creëren van een krachtige synergie tussen digitale marketing en development essentieel geworden voor marketing- en CX-leiders die streven naar opvallende klantbelevingen. Deze uitdaging heeft topprioriteit voor Ward Meijer, Head of Digital Marketing voor AkzoNobel's Paints in de EMEA-regio. Tijdens dit Vision Dinner zal Ward een kijkje achter de schermen geven van AkzoNobel’s reis, waarbij hij laat zien hoe ze deze disciplines naadloos hebben samengebracht om hun klantbeleving opnieuw vorm te geven en innovatie te inspireren.

Ward Meijer, AkzoNobel

Paul van Keeken, Adobe

Inschrijven
speaker
Ward Meijer

Head of Digital Customer Experience

Ward Meijer is momenteel Head of Digital Marketing EMEA Paints bij AkzoNobel, een wereldwijde leider in verf- en coatingproducten. In deze functie is hij verantwoordelijk voor het ontwikkelen en implementeren van digitale marketingstrategieën in meer dan 30 landen in Europa, het Midden-Oosten en Afrika (EMEA). Voorheen was Ward Head of Digital Customer Experience bij AkzoNobel, waar hij zich richtte op het verbeteren van de klantbeleving door middel van innovatieve digitale strategieën.

Company
AkzoNobel

speaker
Paul van Keeken

Head of Marketing Benelux

Paul van Keeken werkt als Head of Marketing Benelux bij Adobe. Hij heeft ruim 20 jaar ervaring in de marketingwereld.
Paul is een gepassioneerde multidisciplinaire marketeer met een expertise in fieldmarketing en strategische marketing.

Company
Adobe

Informatie
Onderwerp

In de snel veranderende, technologiegedreven wereld van vandaag is het creëren van een krachtige synergie tussen digitale marketing en development essentieel geworden voor marketing- en CX-leiders die streven naar opvallende klantbelevingen. Deze uitdaging heeft topprioriteit voor Ward Meijer, Head of Digital Marketing voor AkzoNobel's Paints in de EMEA-regio. Tijdens dit Vision Dinner zal Ward een kijkje achter de schermen geven van AkzoNobel’s reis, waarbij hij laat zien hoe ze deze disciplines naadloos hebben samengebracht om hun klantbeleving opnieuw vorm te geven en innovatie te inspireren.

Krijg een exclusief inzicht in AkzoNobel’s strategieën en ontdek wat de toekomst van kleur zou kunnen betekenen voor hun klanten. Ontdek hoe ze beelden optimaliseren om consumenten te boeien, schilders belonen voor hun loyaliteit, en een dynamische marktplaats creëren waar consumenten niet alleen verf kunnen kopen, maar ook in contact kunnen komen met vakmensen om hun ruimtes te transformeren. Dit gaat verder dan alleen het verkopen van producten; het is een gedurfde herziening van de gehele klantreis. Welke inzichten zijn er opgedaan? Hoe organiseer je succes? Hoe blijf je trouw aan een klantgerichte mindset?

Programma

Locatie: Restaurant de HFSLG, Bosch en Duin

17:30 | Start programma (inclusief presentatie, discussie en 3-gangen diner)
20:30 | Einde formeel programma, gelegenheid voor informeel netwerken

Doelgroep

Chief Marketing and Customer Experience Officers

Voertaal

Engels

Voorwaarden

  • Deelnemers moeten voldoen aan de eerder beschreven doelgroep.
  • Indien we deze sessie gezamenlijk met partners organiseren, worden aanmeldingen ook aan hen voorgelegd.
  • Tijdens al onze sessies is de Chatham House Rule van toepassing. Concreet betekent dit dat de deelnemers vrij zijn om de ontvangen informatie te gebruiken, maar noch de identiteit noch de connectie van de spreker(s), noch die van andere deelnemers, mag worden onthuld. Dit betekent dat er geen verslag, geen foto's en geen opnames worden gemaakt van de bijeenkomst. Ook de presentatie zal achteraf niet worden verspreid onder de deelnemers
Gerelateerde Sessies

Contactgegevens

Agenda

Wilt u op de hoogte gehouden worden van onze sessies? Meld u dan aan voor de maandelijkse agenda.