In de snel veranderende, technologiegedreven wereld van vandaag is het creëren van een krachtige synergie tussen digitale marketing en development essentieel geworden voor marketing- en CX-leiders die streven naar opvallende klantbelevingen. Deze uitdaging heeft topprioriteit voor Ward Meijer, Head of Digital Marketing voor AkzoNobel's Paints in de EMEA-regio. Tijdens dit Vision Dinner zal Ward een kijkje achter de schermen geven van AkzoNobel’s reis, waarbij hij laat zien hoe ze deze disciplines naadloos hebben samengebracht om hun klantbeleving opnieuw vorm te geven en innovatie te inspireren.
Ward Meijer, AkzoNobel
Paul van Keeken, Adobe
Head of Digital Customer Experience
Ward Meijer is momenteel Head of Digital Marketing EMEA Paints bij AkzoNobel, een wereldwijde leider in verf- en coatingproducten. In deze functie is hij verantwoordelijk voor het ontwikkelen en implementeren van digitale marketingstrategieën in meer dan 30 landen in Europa, het Midden-Oosten en Afrika (EMEA). Voorheen was Ward Head of Digital Customer Experience bij AkzoNobel, waar hij zich richtte op het verbeteren van de klantbeleving door middel van innovatieve digitale strategieën.
Head of Marketing Benelux
Paul van Keeken werkt als Head of Marketing Benelux bij Adobe. Hij heeft ruim 20 jaar ervaring in de marketingwereld.
Paul is een gepassioneerde multidisciplinaire marketeer met een expertise in fieldmarketing en strategische marketing.
In de snel veranderende, technologiegedreven wereld van vandaag is het creëren van een krachtige synergie tussen digitale marketing en development essentieel geworden voor marketing- en CX-leiders die streven naar opvallende klantbelevingen. Deze uitdaging heeft topprioriteit voor Ward Meijer, Head of Digital Marketing voor AkzoNobel's Paints in de EMEA-regio. Tijdens dit Vision Dinner zal Ward een kijkje achter de schermen geven van AkzoNobel’s reis, waarbij hij laat zien hoe ze deze disciplines naadloos hebben samengebracht om hun klantbeleving opnieuw vorm te geven en innovatie te inspireren.
Krijg een exclusief inzicht in AkzoNobel’s strategieën en ontdek wat de toekomst van kleur zou kunnen betekenen voor hun klanten. Ontdek hoe ze beelden optimaliseren om consumenten te boeien, schilders belonen voor hun loyaliteit, en een dynamische marktplaats creëren waar consumenten niet alleen verf kunnen kopen, maar ook in contact kunnen komen met vakmensen om hun ruimtes te transformeren. Dit gaat verder dan alleen het verkopen van producten; het is een gedurfde herziening van de gehele klantreis. Welke inzichten zijn er opgedaan? Hoe organiseer je succes? Hoe blijf je trouw aan een klantgerichte mindset?
Locatie: Restaurant de HFSLG, Bosch en Duin
17:30 | Start programma (inclusief presentatie, discussie en 3-gangen diner)
20:30 | Einde formeel programma, gelegenheid voor informeel netwerken
Chief Marketing and Customer Experience Officers
Engels