Tijdens dit interactieve Vision Dinner zal Oscar Wateler, eigenaar van Xsell Group, delen hoe data kan worden ingezet om salesprestaties te optimaliseren, gebruikmakend van de expertise van de Objective Management Group (OMG). Sinds 1990 is OMG een wereldwijde autoriteit op het gebied van analyses van salesteams, evaluaties van verkopers en assessments van saleskandidaten. Met jaarlijks meer dan 75.000 geëvalueerde salesprofessionals in meer dan 200 industrieën en 52 landen, biedt OMG een schat aan kennis die organisaties in staat stelt om hun salesteams structureel te versterken.
Oscar Wateler, Xsell
Owner of Xsell and Director at Norgey
Oscar Wateler is een gepassioneerde voorstander van het optimaliseren van salesprestaties door middel van data-gedreven inzichten. In zijn vorige rol als training manager voor sales development programma's, werd hij zich steeds meer bewust van de beperkingen van het uitsluitend focussen op vaardigheidstraining. Onder de indruk van de resultaten die behaald werden door de methodologieën van de Objective Management Group in zijn werk te integreren, heeft Oscar een passie ontwikkeld voor het helpen van anderen om te groeien en ondersteunt hij salesleiders in verschillende organisaties bij het optimaliseren van hun teams.
Hoe verbeter je de commerciële effectiviteit van je salesorganisatie met data? Welke inzichten kun je verkrijgen uit diepgaande analyses van salesprestaties, en hoe vertaal je deze inzichten naar concrete verbeteringen?
Tijdens dit interactieve Vision Dinner zal Oscar Wateler, eigenaar van Xsell Group, uitleggen hoe data kan helpen bij het optimaliseren van salesprestaties. Hierbij maakt hij gebruik van de expertise van de Objective Management Group (OMG). Sinds 1990 is OMG dé wereldwijde autoriteit op het gebied van analyses van salesteams, evaluaties van verkopers en assessments van saleskandidaten. Met jaarlijks meer dan 75.000 geëvalueerde salesprofessionals in meer dan 200 industrieën en 52 landen biedt OMG een schat aan kennis waarmee organisaties hun salesteams structureel kunnen versterken.
We onderzoeken wat de topverkopers onderscheidt door de eigenschappen en vaardigheden van de top 10% salesprofessionals te analyseren. Daarnaast bespreken we welke gerichte interventies het meeste effect hebben op de effectiviteit van je team en welke aandachtspunten cruciaal zijn bij het starten van een ontwikkelings- of verandertraject. Er is ook volop ruimte om dieper in te gaan op specifieke onderwerpen die deelnemers interesseren, zoals hoe je de beste saleskandidaten selecteert of welke strategieën het meest effectief zijn voor het bouwen van een succesvolle salesorganisatie.
Locatie: n.t.b., regio Utrecht
17:30 | Start programma (inclusief presentatie, discussie en 3-gangen diner)
20:30 | Einde formeel programma, gelegenheid voor informeel netwerken
Commercial leaders
Engels