Digital Marketing, Customer Experience & (e)Commerce

Digital Marketing, Customer Experience & (e)Commerce

Uitgebreide digitalisering in de wereld van vandaag heeft de interacties van klanten voorgoed veranderd. De noodzaak om uw organisatie te adopteren wordt echter mogelijk gemaakt door een overvloed aan nieuwe technologische ontwikkelingen. Van een omnichannelervaring die uw merk weerspiegelt, tot hyper gepersonaliseerde marketing op grote schaal. Welke tooling, vaardigheden, strategie en leiderschapskenmerken zijn nodig om bij te blijven met de nieuwe realiteit? Deze en andere gerelateerde uitdagingen bespreken we binnen het thema Digital Marketing, Customer Experience & (e)Commerce.

  • Verbinden van de klant met het merk
  • Optimaliseren van marketingstrategiëen
  • Klantgerichte marketingontwikkeling

Recente voorbeelden uit de praktijk

Benieuwd of deelnemen aan een sessie iets voor u is? Ter inspiratie lichten wij graag enkele sessies uit binnen Marketing & eCommerce die wij samen met onze partners hebben mogen organiseren.

De Customer Engagement strategie van Air France – KLM

Tijdens deze sessie werd ingegaan op de 'Customer Engagement' strategie van KLM. Simon Scholte besprak hierbij de rol van het Flying Blue loyaliteitsprogramma.

Bekijk Case

De service ontwikkeling van Schiphol

Tijdens deze sessie ging Tanja Dik in op de optimalisatie van klantervaringen op een van de grootste luchthavens van Europa.

Bekijk Case
Waarom

Daarom Flevum

Als u op zoek bent naar de uitwisseling van kennis en ervaringen met collega’s uit uw vakgebied, dan biedt Flevum een ruim aanbod aan programma’s, waarin u met elkaar in gesprek kunt gaan. Onze bijeenkomsten zijn geënt op de onderstaande peilers.

Kleinschalig

Omdat discussie en dialoog centraal staat tijdens onze bijeenkomsten, zijn onze bijeenkomsten kleinschalig van aard. Op die manier borgen wij dat er voor iedere deelnemer voldoende gelegenheid is om in de dialoog te participeren. De deelnemersgroep varieert van 10 tot 25 deelnemers.

Cross-industry

Bij het grootste gedeelte van onze bijeenkomsten, brengen wij een cross-sectorale deelnemersgroep bijeen. Dit betekent dat de deelnemers ervaringen kunnen delen met peers vanuit andere branches en op die manier over en weer van elkaar kunnen leren.

Praktijkgerichte sprekers

De bijeenkomst wordt ingeleid door een spreker uit de praktijk. Onze sprekers bekleden strategische functies binnen de top 500 van het Nederlandse bedrijfsleven, de overheid of de zorg. De spreker reflecteert vanuit zijn of haar eigen ervaring en visie op het onderwerp dat tijdens de bijeenkomst centraal staat en dient als opmaat naar de dialoog en discussie die daarop volgt.

Peer-to-peer & cross-learning

Onze bijeenkomsten zijn gericht op peer-to-peer uitwisseling van kennis met een cross functioneel karakter. Concreet betekent dit bijvoorbeeld dat bestuurders met bestuurders in gesprek gaan, HR directeuren met HR Directeuren, maar juist ook Data directeuren met IT Directeuren of Financieel Directeuren. Door iedere aanmelding die wij ontvangen te screenen aan de hand van de doelgroep die vooraf is bepaald, kunnen wij de peer-to-peer uitwisseling die wij beloven, garanderen.

Chatham House Rule

Om de dialoog tijdens onze bijeenkomsten zo open en eerlijk mogelijk te maken en de deelnemers in de gelegenheid te stellen om niet alleen successen, maar juist ook uitdagingen te delen, vinden onze bijeenkomsten plaats in besloten setting (de Chatham House Rule is van toepassing). Concreet betekent dit dat wij geen opnames van elkaar of de presentatie maken en dat gedeelde informatie binnen de groep van deelnemers blijft.

Contactgegevens

Agenda

Wilt u op de hoogte gehouden worden van onze sessies? Meld u dan aan voor de maandelijkse agenda.