Tijdens dit Vision Dinner zal Cherissa een inkijkje geven in het crisismanagement binnen KLM. Er is tevens volop gelegenheid om ervaringen uit te wisselen en te netwerken met Cherissa en de andere deelnemers. Deze avond biedt een unieke kans om van elkaar te leren en waardevolle inzichten op te doen.
Cherissa Appelman, KLM
Director Crisis Management
Sinds 2022 is Cherissa Director van de Crisis Management afdeling. Ze begon haar carrière in 2018 als management trainee en heeft sindsdien verschillende functies bekleed binnen operationele en veiligheidsafdelingen. Naast crisismanagement is haar afdeling ook verantwoordelijk voor noodhulpverlening, continuïteitsmanagement en bedrijfshulpverlening (BHV).
Cherissa Appelman is als Director Crisis Management bij KLM Royal Dutch Airlines verantwoordelijk voor een zorgvuldige balans tussen gestandaardiseerde procedures en flexibele aanpassingen. De complexiteit van de luchtvaartindustrie en de diversiteit aan mogelijke crises maken dit tot een uitdagende maar essentiële taak. Door een solide basis van gestandaardiseerde protocollen te combineren met de mogelijkheid om snel en effectief in te spelen op specifieke situaties, kan KLM zich beter voorbereiden op en reageren op crises, waarbij de veiligheid en continuïteit van de operaties gewaarborgd blijven. Cherissa werkt momenteel aan de afstemming van procedures voor nood- en crisismanagement. Belangrijke aspecten in deze processen zijn het creëren van duidelijkheid voor alle betrokkenen en het inzetten van de juiste persoon op de juiste plek.
Locatie: Michelin Restaurant ‘t Amsterdammertje, Rijksstraatweg 119, 3632 AB Loenen aan de Vecht
17:30 | Start programma (inclusief presentatie, discussie en 3-gangen diner)
20:30 | Einde formeel programma, gelegenheid voor informeel netwerken
Crisis, Security, Continuity, Resilience, Communications & Safety Leaders
Engels