Business Model Innovation as a disruption | How Sakura is transforming in a traditional market environment

7 februari 2023

Tijdens dit Vision Dinner zal Chris Koeman, President bij Sakura, vertellen hoe hij een disruptief model voor de zorgmarkt implementeert, wat een ongebruikelijke benadering is. Verder zal hij ook vertellen hoe Sakura profiteert van deze transformatie. Ben je geïnteresseerd in hoe je een nieuw businessmodel naar een opkomende markt brengt? En wil je interageren en inzichten delen met je collega's? Dan bent u van harte welkom om deze kleinschalige en vertrouwelijke sessie bij te wonen!

  • Kleinschalige peer sessie
  • Open dialoog door de Chatham House Rule

Chris Koeman, Sakura

Inschrijven
speaker
Chris Koeman

President

Na zijn studie economie en internationale marketing startte Chris zijn carrière bij een Nederlands elektronicabedrijf als marketing- en productmanager. Begin 2000 is Chris begonnen bij Sakura Finetek. Hij voelde zich onmiddellijk aangetrokken tot hun visie om kankerdiagnostiek te bevorderen en de vrijheid om nieuwe ideeën na te streven. Naarmate zijn carrière vorderde, bekleedde hij verschillende functies en verantwoordelijkheden, van marketing tot klantenondersteuning en van verkoop tot R&D.

In 2013 werd hij benoemd tot president en algemeen directeur van Sakura Finetek Europe BV. In deze functie blijft hij een Europese leiderschapsstijl uitoefenen terwijl hij de passie van het bedrijf naar een globale visie drijft.

Company
Sakura

moderator
Jelmar de Vries

Senior Director

Company
PwC

Informatie
Onderwerp

In de wereld van vandaag evolueert de markt snel: consumentengedrag blijft sterk veranderen en nieuwe toetreders vinden hun weg naar bestaande markten. Deze veranderingen dwingen organisaties na te denken over manieren om hun concurrentievoordeel te vergroten en nieuwe bedrijfsmodellen te ontwikkelen. Sakura is een van die organisaties die de zorgmarkt ontwricht door in te stappen met een abonnement-model. De voordelen van een dergelijk model zijn duidelijk: naarmate bedrijven de verantwoordelijkheid nemen voor de volledige levenscyclus van een product, kunnen ze meer inzicht krijgen in de prestaties en het gebruik van het product en kunnen ze continue verbetering stimuleren. Het nieuwe model helpt bij het bieden van waar voor uw geld en het creëren van langdurige partnerschappen met klanten. De grote uitdaging is uiteraard de adoptie van een disruptief model.

Programma

Locatie: regio Utrecht
17:30 - 20:30

Meer informatie volgt.

Doelgroep

Evenement voor C-level strategic innovators

Voertaal

Engels

Voorwaarden

  • Deelnemers moeten voldoen aan de eerder beschreven doelgroep.
  • Indien we deze sessie gezamenlijk met partners organiseren, worden aanmeldingen ook aan hen voorgelegd.
  • Tijdens al onze sessies is de Chatham House Rule van toepassing. Concreet betekent dit dat de deelnemers vrij zijn om de ontvangen informatie te gebruiken, maar noch de identiteit noch de connectie van de spreker(s), noch die van andere deelnemers, mag worden onthuld. Dit betekent dat er geen verslag, geen foto's en geen opnames worden gemaakt van de bijeenkomst. Ook de presentatie zal achteraf niet worden verspreid onder de deelnemers
Partners

Contactgegevens

Agenda

Wilt u op de hoogte gehouden worden van onze sessies? Meld u dan aan voor de maandelijkse agenda.