Tijdens deze sessie zal Ronald spreken over de Vijf Peilers van HEINEKEN's digitale strategie. HEINEKEN heeft zijn strategie gericht op het laten groeien van klanten via B2B e-commerce, het ontsluiten van waarde met behulp van kunstmatige intelligentie, het opbouwen van een digitale Supply Chain, de overgang naar een moderne technologische architectuur en het creëren van een digitaal vaardige organisatie.
Tijdens deze speciale sessie zal Ronald je meenemen door deze vijf pijlers en je een diepgaand inzicht geven in hoe ze de koers van het bedrijf vormgeven.
Deze sessie biedt een uitstekende gelegenheid om dieper in te gaan op de strategieën en benaderingen van HEINEKEN op het gebied van digitalisering en om te leren van de expertise van Ronald den Elzen.
Ronald den Elzen, Heineken
Paul Fijnvandraat, Microsoft
Chief Digital & Technology Officer
Ronald den Elzen trad in 1995 toe tot HEINEKEN en heeft sindsdien in veel verschillende gebieden van het bedrijf gewerkt. Van Supply Chain tot Financiën, van Sales & Distributie tot Algemeen Management. In 2020 werd Ronald HEINEKEN's eerste Chief Digital & Technology Officer. Als lid van het Executive Team is hij verantwoordelijk voor het versnellen van de 'end-to-end' digitale transformatie van het HEINEKEN-bedrijf.
Senior Principal Consultant
Als Senior Principal Consultant helpt Paul Fijnvandraat ondernemingsklanten bij de adoptie van de publieke cloud door hun zakelijke en IT-doelen af te stemmen op de noodzakelijke organisatorische, procedurele, technologische en personeelsveranderingen. Hij heeft blogs gepubliceerd over dit onderwerp en hij beheert een door klanten beheerde community (Customer Community Azure Adoption) met meer dan 85 belangrijke klanten en meer dan 175 klantenvertegenwoordigers (C-Level -1) van over de hele wereld. Met meer dan 35 jaar ervaring in de IT-industrie heeft hij tal van functies bekleed (bijv. CTO, Chief Architect, Service Manager, Security Officer, Trouble Shooter, Systems Programmer (Z/OS), enz.), wat getuigt van een diverse vaardighedenset en een aanpasbare aard in het voortdurend veranderende IT-landschap.
Consulting Cloud Business leader, Northern Europe
Kees Birkhoff leidt de IBM Consulting Cloud Business in Noord-Europa. Hij heeft ruime ervaring in het verkopen en leveren van IT-programma's en heeft meerdere eenheden op dit gebied geleid binnen IBM en Capgemini. Een solide technologische basis vormt de basis voor elk succesvol bedrijf en elke organisatie, en dat is het gebied van Kees zijn ervaring en passie.
In een tijdperk waar digitale innovatie de transformatie van bedrijven stuwt, nodigen we je graag uit voor een exclusief evenement waarin we dieper zullen ingaan op de end-to-end digitale reis van HEINEKEN. Als toonaangevend wereldwijd merk en pionier in de drankenindustrie heeft HEINEKEN deze digitale transformatie omarmd als een essentieel onderdeel van hun strategie. Tijdens deze sessie zal Ronald den Elzen, Chief Digital & Technology Officer en lid van het Executive Team bij HEINEKEN, met ons delen hoe ze hun droom zullen verwezenlijken om 'de best verbonden brouwer' te worden.
Locatie: Restaurant On The Rock, Aalsmeer
17:30 | Startprogramma (inclusief presentatie, discussie en 3-gangen diner)
20:30 | Einde formeel programma, gelegenheid voor informeel netwerken
Chief Technology Officers, Chief Information Officers, en Chief Operations Officers
Engels