Digitale transformatie in traditionele bedrijven | Digitale mogelijkheden tot stand brengen om visie te realiseren

4 oktober 2022

Tijdens dit Vision Dinner gaat Edwin van Tricht, Director Customer Experience & Digital bij a.s.r., dieper in op de digitale transformatie, de uitdagingen waar traditionele organisaties in dit proces voor staan ​​en het belang van interne en externe samenwerking.

  • Kleinschalige peer sessie
  • Open dialoog door de Chatham House Rule

Edwin van Tricht, a.s.r.

Antoine de Wispelaere, 90NORTH

Inschrijven
speaker
Edwin van Tricht

Director Customer Experience & Digital

Edwin van Tricht heeft een brede ervaring in de financiële dienstverlening. Hij trad in dienst bij a.s.r. in 2017, toen hij begon te werken als Director non-life bij Ditzo. Eind 2019 bekleedde hij functies binnen de organisatie op het gebied van Innovation en Digital, en sinds begin 2021 is hij benoemd tot Director Customer Experience en Digital bij a.s.r.

Company
a.s.r.

a.s.r. behoort tot de top drie van verzekeringsmaatschappijen in Nederland. Het biedt verzekeringen, pensioenen en hypotheken aan consumenten, ondernemers en bedrijven. a.s.r. is tevens actief als fiduciair vermogensbeheerder. Het bedrijf is genoteerd aan Euronext Amsterdam en is opgenomen in de AMX-index.

moderator
Antoine de Wispelaere

Director

90NORTH levert het Tech platform voor Unlimiting IT en bestaat uit Bauhaus ArtITech, One Zero IT, Matrixmind, ncubed, Rvados en IT Rebels. Binnen 90NORTH richt Antoine zich op het verbinden van mensen en klant transformatieprocessen. Het faciliteren van de juiste context om mensen te verbinden en elkaar te laten begrijpen is de basis voor het ontwikkelen van een verandervisie en de daarbij behorende transitieaanpak. Met een achtergrond van 25 jaar ervaring in transities en transformaties vervult Antoine de rol van moderator tijdens het Visie Diner van a.s.r.

Company
90NORTH

Informatie
Onderwerp

Veranderende klantverwachtingen, een concurrerende omgeving met toenemende kostendruk en een steeds complexere regelgeving zorgen voor de noodzaak van digitale transformatie in financiële dienstverlening. Een grote transformatie als deze vereist veranderingen in de bedrijfsvoering, het personeelsbestand, de cultuur en gewoonten. Zeker in traditionele organisaties kan dit een uitdaging zijn.

a.s.r. is een Nederlandse verzekeringsmaatschappij voor alle soorten verzekeringen. Een van de strategische uitgangspunten van a.s.r. is: voldoen aan de wensen van de klant. Om haar business verder te ontwikkelen en de klantervaringen te verbeteren, begon de organisatie jaren geleden met een digitale transformatie door de backoffice te digitaliseren. Vanaf nu zal de transformatie klantgerichter zijn, waardoor waardecreatie in de klantreis mogelijk wordt met behulp van klantgegevens en feedback.

Programma

Locatie: n.t.b.
17:30 - 20:30

Meer informatie volgt.

Doelgroep

Evenement voor directeuren van IT, Digital en Business Strategy

Voertaal

Engels

Voorwaarden

  • Deelnemers moeten voldoen aan de eerder beschreven doelgroep.
  • Indien we deze sessie gezamenlijk met partners organiseren, worden aanmeldingen ook aan hen voorgelegd.
  • Tijdens al onze sessies is de Chatham House Rule van toepassing. Concreet betekent dit dat de deelnemers vrij zijn om de ontvangen informatie te gebruiken, maar noch de identiteit noch de connectie van de spreker(s), noch die van andere deelnemers, mag worden onthuld. Dit betekent dat er geen verslag, geen foto's en geen opnames worden gemaakt van de bijeenkomst. Ook de presentatie zal achteraf niet worden verspreid onder de deelnemers
Partners

Contactgegevens

Agenda

Wilt u op de hoogte gehouden worden van onze sessies? Meld u dan aan voor de maandelijkse agenda.