Tijdens dit Vision Dinner neemt Thomas Moons, Director Customer Excellence Experience bij Shell, je mee op zijn reis. Hij zal de heersende uitdagingen bespreken waarmee bedrijven te maken krijgen bij het behalen van hun digitale transformatiedoelstellingen. Thomas zal waardevolle inzichten delen over hoe de Lanceren en Luisteren aanpak Shell in staat heeft gesteld om consequent uitzonderlijke resultaten te behalen. U bent van harte welkom om deel te nemen aan deze sessie!
Thomas Moons, Shell
Global Head of Customer Experience (CX) Excellence
Thomas Moons is een ervaren wereldwijde zakelijke leider met werkervaring in verschillende organisaties en landen. Hij is sinds 2006 werkzaam bij Shell en heeft verschillende managementfuncties vervuld. Sinds 2018 is hij Directeur Klantgerichte Uitmuntendheid, waarbij hij een team van 175 voltijdse medewerkers aanstuurt.
Digitale transformatieprojecten zijn vaak zeer grootschalig, moeilijk te controleren en halen niet altijd de beloofde toezeggingen. Shell benadert haar digitale projecten anders en in plaats van een 'project lanceren en verlaten', heeft Shell haar digitale initiatieven gerevolutioneerd door continue verbetering en actieve betrokkenheid van gebruikers voorop te stellen. Via dit concept van 'Lanceren en Luisteren' verzamelt Shell effectief feedback van gebruikers, zowel op individueel niveau om specifieke zorgen aan te pakken als op collectief niveau om algemene verbeteringsgebieden te identificeren. Deze op de gebruiker gerichte aanpak heeft Shell in staat gesteld om de kwaliteit, tijdigheid en budget-naleving van de gelanceerde producten en projecten te waarborgen.
Locatie: Restaurant Central Park, Voorburg
17:30 | Startprogramma (inclusief presentatie, discussie en 3-gangen diner)
20:30 | Einde formeel programma, gelegenheid voor informeel netwerken
Directors IT en Technology
Engels