Customer centricity in het DNA van uw organisatie

De strategie van VodafoneZiggo

Volgens VodafoneZiggo gaat de klantbeleving verder dan alleen een goed product en een slimme strategie. Het is de ambitie van Willemijn Jansen, Director Customer Experience & Processes, om alle 8.000 medewerkers van het bedrijf customer centric te laten werken – customer centricity écht tot het DNA van het bedrijf te laten horen. De klant moet volledig centraal worden gesteld: in alle processen, door alle afdelingen en door alle medewerkers. Dit omdat de wereld verandert, de klantverwachting stijgt en je als organisatie mee moet veranderen om de verwachtingen waar te maken. Maar hoe? Tijdens dit Vision Dinner neemt Willemijn u mee in de strategie van VodafoneZiggo.

Spreker: Willemijn Jansen, Director Customer Experience bij VodafoneZiggo

Tijdens haar presentatie vertelt Willemijn hoe zij invulling geeft aan haar ambitie en customer centric denken in lijn brengt met de organisatieambities. Volgens Willemijn is design thinking het antwoord. Daarnaast zijn de juiste mindset, de wens om écht te willen veranderen, samenwerking in multidisciplinaire teams en het doorbreken van silo’s essentieel. 

Datum & tijd:
Donderdag 01 oktober 2020, 17:30 – 20:30 uur

Locatie:
Regio Utrecht

Klik hier als u eerder heeft deelgenomen aan een Flevum bijeenkomst
Klik hier als u nog niet eerder heeft deelgenomen of als uw gegevens gewijzigd zijn

Deze bijeenkomst wordt georganiseerd in samenwerking met CRM Partners.