Aegon: Van product- naar klantgerichte organisatie

Niet voor ieder bedrijf ligt het onderscheidend vermogen in het product of de dienst die zij aanbiedt. Daarom wordt gezocht naar andere manieren voor differentiatie. Zo doet ook Aegon dat, aangezien middels haar financiële producten steeds minder goed het onderscheid te maken is. Om de concurrentie het hoofd te kunnen bieden zette de verzekeraar een nieuwe koers in en probeert het via klantcontact zoveel mogelijk waarde toe te voegen. Daarmee transformeert Aegon zich steeds meer van  product- naar klantgedreven organisatie.

Spreker: Rien Brus, Global VP Customer Strategy bij Aegon

Aegon is één van de grootste internationale (levens)verzekeraars en is actief in meer dan 20 landen. Rien is verantwoordelijk voor de ontwikkeling en uitrol van de klantgerichte strategie. Via deze strategie bindt zij  klanten aan zich en onderscheidt zij zich van haar competitie. Tijdens zijn presentatie laat Rien u zien hoe hij de transformatie naar een klantgerichte organisatie aanpakt en wat dit betekent voor de interne organisatie, inclusief de vaardigheden van werknemers. Ook laat hij zien hoe hij de strategie wereldwijd borgt. Zo worden de internationale klantcontactorganisaties gemonitord en beoordeeld op basis van een maturity assessment.

Datum / tijd

Dinsdag 16 juni 2020, 17:30 – 20:30

Locatie
Hoofdkantoor Aegon, Den Haag

Klik hier om te reserveren