RvB Vision Dinner met Makro Nederland

Business model innovatie: de insteek van Makro Nederland

De eerste Makro-vestiging opende haar deuren in 1968 in Amsterdam. Inmiddels is de groothandel niet meer weg te denken uit Nederland. Welke transformaties heeft Makro sindsdien doorgemaakt en welke uitdagingen horen hier bij? Paulo Peereboom, CEO van Makro, stelt dat business model innovatie essentieel is om competitief te blijven. Succesvolle business model innovatie kan alleen bereikt worden door beoogde transformatie relevant te maken voor medewerkers, klanten, aandeelhouders en toeleveranciers. Echter, hoe waarborg je dat je als bestuur één duidelijke visie uitdraagt? Paulo Peereboom neemt u tijdens zijn presentatie mee in Makro’s strategieën met betrekking tot business model innovatie. Laat u inspireren door de learnings van Makro en ga in discussie met medebestuurders tijdens deze RvB bijeenkomst.

Spreker: Paulo Peereboom, CEO Makro Nederland
Paulo Peereboom is sinds 1 januari 2018 CEO van Makro Nederland. Voor zijn aantreden bij Makro bekleedde Peereboom verschillende management en Raad van Bestuursfuncties bij retail bedrijven, waaronder de Koninklijke Ahold.

Datum & tijd
Donderdag 19 maart, 17:30 – 20:30 uur.

Locatie
Makro Vianen

Klik hier om te reserveren