CENN | Customer engagement als strategische pijler

De verwachtingen van uw (toekomstige) klanten groeien en het wordt steeds moeilijker om klanten aan u te binden. Met de toename aan online verkoopkanalen wordt de markt daarnaast steeds transparanter en kan met een paar klikken de keuze voor de concurrent worden gemaakt. Deze ontwikkelingen dwingen organisaties om na te denken over nieuwe manieren van klantbinding én –benadering, zowel in de B2C als B2B markt. We raken immers allemaal gewend aan de persoonlijke service en verwachten dit ook in de zakelijke relatie terug te zien.

Spreker: Arjen Vissers, Managing Director Marketing & Communications bij Aon

Al bijna een decennium is Arjen verantwoordelijk voor de marketing strategie van risico- en verzekeringsadviseur Aon. Arjen plaatst de klantbeleving in het hart van zijn strategie en gelooft niet in methodes als cold calling en traditionele push campagnes. Hij kiest voor een één op één benadering waarbij de buyer journey nauwkeurig in kaart wordt gebracht en waarbij de klant aan hand van data & analytics een persoonlijke boodschap ontvangt; over ieder kanaal. Tijdens zijn presentatie neemt Arjen u mee in deze strategie en laat hij u zien welke concrete resultaten hiermee zijn behaald.

Spreker: Sabine van Loon, Customer Experience Director bij Philips

Sabine van Loon monitort samen met het customer experience team continu de tevredenheid bij klanten (ziekenhuizen). Klanten die ontevreden blijken uit de surveys worden binnen 48 uur gebeld zodat het probleem kan worden opgelost. Deze ‘hot alerts’ horen bij de wereldwijde aanpak van Philips. Hoe zorg je voor een closed loop feedback systeem met uw klanten? En hoe combineert u de resultaten van de NPS-survey met uw dagelijkse management op de werkvloer? Sabine van Loon vertelt u in februari meer over deze customer engagement strategie.

Tijd & datum:
Dinsdag 11 februari, 17.30-20.30

Locatie:
Regio Rotterdam

Klik hier om te reserveren