Direct to consumer als nieuw businessmodel

De Nederlandse maak- en distributiesector kampen met lage marges. Lange tijd werd ingezet op verdere kostenreductie, maar dit proces kan niet doorgaan. Om (in internationaal verband) competitief te blijven zoeken organisaties binnen deze sector derhalve naar andere manieren om van toegevoegde waarde voor klanten te zijn en de omzet te verhogen. Zo ook Trouw Nutrition, dat de dienstverlening en customer experience verbetert door nieuwe services te ontwikkelen waarmee zij waarde creëert voor verschillende spelers in de keten. Zo verschuift zij in de waardeketen en transformeert zij van leverancier van diervoederspecialiteiten naar supplier van optimalisatie voor zowel technisch-nutritioneel, financieel als op gebied van duurzaamheid.

Spreker: Richard Maatman, Managing Director Europe, Central-Asia & Middle-East bij Trouw Nutrition

De strategie van Trouw is geënt op de samenwerking, waarbij het leveren van kennis een kans is om klanten waarde en differentiatie te bieden.  Digitalisering speelt hierbij een cruciale rol. Tijdens zijn presentatie neemt Richard u mee in de (digitale) transformatie van zijn organisatie. Hij laat u zien welke keuzes aan de nieuwe strategie ten grondslag liggen en hoe hij hiervoor binnen zijn organisatie draagvlak heeft gecreëerd. Tot slot deelt hij zijn lessons learned.

Datum / tijd

Donderdag 06 februari 2020,  17:30 – 20:30

Locatie

Regio Utrecht

Klik hier om te reserveren