De digitale marktplaats van Royal FloraHolland

IT als driver voor innovatie en groei

In de moderne online marktomgeving komen koper en verkoper gemakkelijk met elkaar in verbinding. De introductie van een online platform biedt daarmee veel nieuwe kansen – niet alleen voor koper, maar ook voor de verkoper. Echter, het creëren van een dergelijk platform is niet eenvoudig. Een goede IT-infrastructuur ligt aan de basis van een betrouwbaar online verkoopkanaal. Tijdens dit Vision Dinner gaan we in gesprek over de vraag hoe u het technische fundament voor een dergelijk platform bouwt en hoe u dit platform kunt laten uitgroeien tot één van de grootste business drivers van uw bedrijf. Dit doen wij aan de hand van de best practices en lessons learned van Royal FloraHolland.

Spreker: André van der Linden, CIO bij Royal FloraHolland

Royal Floraholland is met circa 100.000 transacties per dag één van de grootste bloemenveilingen ter wereld. Royal FloraHolland heeft zich tot doel gesteld om, naast de fysieke marktplaats, een virtueel handelsplatform voor bloemen en planten in de digitale wereld te worden. Verdergaande digitalisering stelt Royal FloraHolland in staat om versneld veranderingen in haar businessmodel door te voeren. Tijdens zijn presentatie neemt André u mee in de transformatie van Royal FloraHolland, waarbij hij specifiek ingaat op de ontwikkeling, introductie én adoptie van het digitale platform Floriday. Ook bespreekt hij welke resultaten met dit platform zijn behaald en hoe IT bijdraagt aan de groei van zijn organisatie.

Datum / tijd

Donderdag 23 januari 2020,  17:30 – 20:30

Locatie

’t Amsterdammertje, Loenen aan de Vecht

Klik hier om te reserveren