RvB Vision Dinner | met Eugenie van Wiechen (FD Mediagroep)

De balans tussen online & offline: de strategie van FD Mediagroep

De FD Mediagroep is een belangrijke bron van onafhankelijke nieuwsvoorziening voor zakelijk Nederland. Zij omvat onder andere Financieel Dagblad, BNR Nieuwsradio, Energeia en ESB. Het medialandschap verandert momenteel echter snel. Het creëren van een digitaal businessmodel welke, kostendekkend, aan de informatiebehoefte van de klant voldoet is een uitdaging waar de FD Mediagroep zich momenteel voor gesteld ziet. Tijdens haar presentatie neemt Eugenie u mee in de online strategie van de FD Mediagroep en laat zij zien wat haar digitale roadmap is. Daarbij benoemt zij ook de rol van de klassieke (papieren) media. Hoe bewaak je de balans tussen online & offline?

Spreker

Eugenie van Wiechen is Algemeen Directeur bij de FD Mediagroep 

Eugenie van Wiechen is sinds oktober 2011 lid van de directie van de FD Mediagroep. Sinds 2014 vervult zij binnen de directie de rol van algemeen directeur. Daarnaast zit zij sinds 2012 in de Raad van Commissarissen van het Noorse bedrijf Schibsted en zit zij sinds 2015 in de Raad van Toezicht van KWF Kankerbestrijding. Van Wiechen begon haar zakelijke carrière bij McKinsey. Na acht jaar heeft zij de overstap gemaakt naar de media. Na vijf jaar bij Sanoma Uitgevers stapte zij in 2008 over naar marktplaats.nl alwaar zij medio 2009 vertrok om de Managing Director te worden van LinkedIn Nederland. In 2018 is Eugenie uitgeroepen tot topvrouw van het jaar.

Datum / tijd

Van: 17/10/2019 – 17:30
Tot: 17/10/2019 – 20:30

Locatie

Regio
Utrecht

Klik hier om te reserveren