Vision Dinner | Purpose Driven Branding met DSM

Spreker: Arthur Simonetti, Marketing Director bij Koninklijke DSM.

Duurzaamheid staat bij DSM hoog in het vaandel en zij wil daarmee sociale impact genereren. Hieruit is een krachtige ‘purpose’ ontstaan die aan de basis ligt van het geheim van het succesvolle DSM- merk. Concreet is het haar doel om betere levens te creëren voor alle mensen. En het is dat maatschappelijke doel dat leidend is voor alle strategische keuzes die door het bedrijf worden genomen. DSM’s merkbelofte ‘Bright Science. Brighter Living’ staat voor de unieke manier waarop DSM werkt aan het realiseren van haar purpose. Het betekent ook dat disciplines en functies de merkbelofte moeten uitdragen en scherp moeten hebben hoe zij een bijdrage kunnen leveren aan DSM’s purpose. Van R&D tot en met inkoop, van marketing tot en met recruitment.

Echter, het articuleren van een purpose is één, het verankeren in de organisatie een tweede. Het is essentieel om de bredere maatschappelijke impact in de producten en communicatie tot uiting te laten komen en stakeholders achter dit gedachtegoed te krijgen. Tijdens zijn presentatie laat Arthur Simonetti, Marketing Director bij Koninklijke DSM u zien wat dit concreet betekent en welke rol daarin is weggelegd voor het management (leiderschap) en werknemers. Want hoe veranker je de purpose in de cultuur? Hoe zorg je ervoor dat marketingcampagnes en communicatie aansluiten bij de purpose? Welke keuzes maak je daarin?

Datum / tijd

Van: 26/09/2019 – 17:30
Tot: 26/09/2019 – 20:30

Locatie

Kasteel Kerckbosch
Arnhemse Bovenweg 31
3708 AA Zeist

Klik hier om te reserveren