CENN Vision Dinner met Louwman & Parqui

Spreker
Willem Verschuur, General Manager Marketing Toyota bij Louwman & Parqui (importeur van Toyota en Lexus) en Director Innovation, Digital & Data bij Louwman Group. Willem is eindverantwoordelijk voor alle marketingdisciplines van Toyota in Nederland: variërend van productmarketing en marketing intelligence, tot CRM campagnes en digital. Daarnaast leidt hij het ID&D team dat onder de Louwman Group valt en zich bezig houdt met Innovatie, Digital en Data. In deze rol jaagt hij innovaties op het gebied van Mobility as a Service en car sharing aan en stuurt hij sterk op een verbetering van de customer experience door het gebruik van data en daaruit verkregen inzichten. Met platforms als auto.nl ontwikkelt Louwman zich als E-commerce speler in NL.

Tijdens zijn presentatie laat Willem u zien hoe wij aan de vooravond staan van vergaande disruptie als het gaat op (auto) Mobiliteit. Middels pakkende voorbeelden laat Willem zien hoe die verandering wordt voorgegeven in een van de snelst veranderende industrieën Hoe gaat Louwman zich in de sterk concurrerende Mobiliteits/Automarkt onderscheiden en hoe geeft het invulling aan haar Visie Toonaangevende in Mobiliteit. Centraal in deze shift staat Customer intimicy, gedreven door medewerkers met passie voor de klant ondersteund door een sterk Data fundement. Middels een innovatieve inhaalslag op het gebied van customer service verschuift het distributiemodel van de importeur van ‘bricks’ naar ‘clicks’: daar zijn waar de klant is. Voor Louwman betekent dit een omnichannel klantbenadering – in de pre-sale fase en in de fase van en ná aankoop.

Datum / tijd

Van: 19/09/2019 – 17:30
Tot: 19/09/2019 – 20:30

Locatie

Louwman & Parqui of Louwman Museum
Raamsdonksveer of Den Haag

Klik hier om te reserveren