Boardroom Network Dinner met Vion Food Group

27 november 2024

Ontdek samen met Ronald Lotgerink, CEO Vion Food Group hoe Nederland economisch blijft groeien in perioden van transitie, met speciale focus op de eiwittransitie. Binnen dit veelzijdige thema deelt Ronald unieke inzichten en strategieën voor adaptatie en innovatie. Een interessante en interactieve sessie, waar leren en toekomstvisie centraal staan.

Ronald Lotgerink, Vion Food Group

Inschrijven
speaker
Ronald Lotgerink

CEO

Ronald Lotgerink is per 1 september 2018 Chief Executive Officer van Vion. Lotgerink begon zijn loopbaan bij KPMG. Hij trad in 1989 aan als CFO bij Zwanenberg Food Group en werd in 2007 benoemd tot CEO bij Zwanenberg Food Group. Van 2014 – 2018 was hij lid van de raad van commissarissen van Vion. Ronald Lotgerink is zeer goed thuis in de uitdagingen van de internationale vleesmarkten en heeft uitgebreide ervaring met merkproducten, huismerken en de vleesverwerkende industrie.

Company
Vion Food Group

Informatie
Onderwerp

Meer informatie volgt.

Programma

Locatie: n.t.b.

17:30 | Start programma (inclusief presentatie, discussie en 3-gangen diner)
20:30 | Einde formeel programma, gelegenheid voor informeel netwerken

Doelgroep

Boardroom members

Voertaal

Engels

Voorwaarden

  • Deelnemers moeten voldoen aan de eerder beschreven doelgroep.
  • Indien we deze sessie gezamenlijk met partners organiseren, worden aanmeldingen ook aan hen voorgelegd.
  • Tijdens al onze sessies is de Chatham House Rule van toepassing. Concreet betekent dit dat de deelnemers vrij zijn om de ontvangen informatie te gebruiken, maar noch de identiteit noch de connectie van de spreker(s), noch die van andere deelnemers, mag worden onthuld. Dit betekent dat er geen verslag, geen foto's en geen opnames worden gemaakt van de bijeenkomst. Ook de presentatie zal achteraf niet worden verspreid onder de deelnemers.
Partners
Gerelateerde Sessies

Contactgegevens

Agenda

Wilt u op de hoogte gehouden worden van onze sessies? Meld u dan aan voor de maandelijkse agenda.