Tijdens dit Vision Dinner zal Bart van den Huijsen ingaan op hoe zij, ondanks de vele transities, onderweg zijn om de ‘best connected brewer’ te worden. Hij zal zijn inzichten en lessons learned met het netwerk delen, en gaat daarna graag in gesprek met de deelnemers.
Bart van den Huijsen, Heineken
Managing Director Europe
Bart studeerde bedrijfseconomie aan de Erasmus Universiteit in Rotterdam en volgde de postdoctorale opleiding tot registercontroller aan de VU in Amsterdam. Hij startte zijn loopbaan als consultant bij Ernst & Young om vervolgens zijn carrière te vervolgen bij Heineken. Inmiddels werkt Bart al meer dan 28 jaar bij Heineken en heeft hij er diverse financiële functies vervuld in binnen- en buitenland, waaronder financieel landen directeur in Indonesië, Italië en de Verenigde Staten, concerncontroller van Heineken NV en tot eind 2024 regionaal CFO Europa. Bart is sinds begin 2025 Managing Director Europa en draagt de eind verantwoordelijk voor een 8-tal landen. Bart is getrouwd met Chris en zij hebben 3 studerende kinderen.
Hoe blijft Heineken, één van ’s werelds grootste en meest iconische brouwerij , succesvol in een periode van disruptie en transitie? Bart van den Huijsen, Managing Director Euro-pe, omschrijft de verschillende transities die zij doormaken in het streven om de ‘best connected brewer’ te worden. Van de end-to-end digitale transformatie en een geoptima-liseerd route-to-consumer model tot een ambitieuze versnelling op het gebied van pro-ductiviteit en duurzaamheid
Daarnaast verandert Heineken niet alleen hoe ze brouwen, maar ook wat en waarom zij brouwen. Het mantra Brew a Better World onderstreept de inzet voor een verantwoord alcoholgebruik en een bredere verschuiving naar bewuster consumeren. Bart beschrijft hier een veranderend narratief met betrekking tot alcohol, verantwoord drinken en ge-zondheid. Voor Heineken als bierbrouwer raakt dit niet alleen het business model, maar ook aspecten als de marketing, de supply chain en de wereldwijde samenwerkingen.
Tijdens dit Vision Dinner zal Bart van den Huijsen ingaan op hoe zij, ondanks de vele tran-sities, onderweg zijn om de ‘best connected brewer’ te worden. Hij zal zijn inzichten en lessons learned met het netwerk delen, en gaat daarna graag in gesprek met de deelne-mers. Wij nodigen u van harte uit om deel te nemen aan deze prikkelende en boeiende avond.
Locatie: Heineken Experience, Amsterdam
17:30 | Start programma (inclusief presentatie, discussie en 3-gangen diner)
20:30 | Einde formeel programma, gelegenheid voor informeel netwerken
CEO’s en Boardmembers
Engels