Customer Engagement Network Netherlands

Het Customer Engagement Network Netherlands (CENN) is een platform waarbinnen (marketing-) directeuren van corporate organisaties in Nederland kennis en ervaringen uitwisselen, op het gebied van Customer Engagement. De bijeenkomsten zijn gebaseerd op praktijkcases van de sprekers en vinden dan ook vaak plaats in de vorm van een bedrijfsbezoek. CENN heeft als doel om strategische en duurzame relaties tussen deelnemers, thought leaders en partners te ontwikkelen en te versterken.

Agenda 2020

11 February

Arjen Vissers, Managing Director Marketing & Communications at Aon

09 April

Simon Scholte, Deputy VP Customer Loyalty & Program Director Flying Blue at Air France-KLM

16  June

Rien Brus, Global Vice President of Customer Strategy at Aegon

Contact

Claudia de Jong
Manager Program & Operations
cjong@flevum.nl

010-2340401

LinkedIn

Downloads 

Download hier de brochure, waarin ook een overzicht van deelnemende bedrijven is opgenomen.

Oprichters


Thunderhead is software pionier in de transformatie naar klantbetrokkenheid; ze stelt organisaties in staat om de intentie van de klant te visualiseren en voor het eerst écht te begrijpen, resulterend in gepersonaliseerde klantreizen voor miljoenen klanten door miljarden touchpoints heen. Met de AI-aangedreven oplossingen van Thunderhead, de ONE Engagement Hub en Intent Analyzer leveren we relevantie voor ieder, en kunnen we processen optimaliseren en dat allemaal door uw huidige architectuur te optimaliseren.

Microsoft enables digital transformation for the era of an intelligent cloud and an intelligent edge. Its mission is to empower every person and every organization on the planet to achieve more. This mission is grounded in both the world in which we live and the future we strive to create. Today, we live in a mobile-first, cloud-first world, and the transformation we are driving across our businesses is designed to enable Microsoft and customers to thrive in this world. Microsoft Business Applications empower individuals and organizations with intuitive tools that allow them to do their best work by unifying relationships, processes and data.

Everything we do is focused on making you loved by your customers. We believe that is achieved only by being personal and relevant. By using the right technology and creating the right mindset we help organizations throughout Europe to become Customer Engagement Companies. With the right mix of digital and human services, we are working on an increasingly better customer experience together. We are convinced that Customer Engagement leads to (new) customers that stay longer, buy more and recommend your organization to others.

Events 2019

10 januari 2019

Bram Drewes, Director Customer Experience Region NL/UK bij Nuon/Vattenfall

15 mei 2019

Micha Medendorp, CMO/Global Director Marketing bij Rituals.

20 juni 2019

Rick van der Zee, Manager e-Business bij Homestudios (BAM)

Ard Siekerman, Directeur Customer Excellence bij Homestudios (BAM).

19 september 2019

Willem Verschuur, General Manager Marketing Toyota & Director Innovation, Digital & Data bij Louwman Group.