Voorbereiden voor het nieuwe normaal

Het bedrijfsleven en de samenleving ondergaan ingrijpende veranderingen als gevolg van COVID19. De brede implicaties die een ‘nieuw normaal’ moet hebben, moeten worden aangepakt. Elke sector moet zich aanpassen en voorbereiden op een omgeving waarvan niemand weet hoe die eruit zal zien. Wat bekend is, is dat het ‘nieuwe normale’ niet vaststaat, en dat wat het zal zijn, afhangt van al onze acties van vandaag. Tijdens deze Virtual Round Table is besproken hoe bedrijven de afgelopen maanden hebben ervaren en heeft originele inzichten gegeven in hoe men zich kan voorbereiden op de toekomst. 

Daniel, CTO bij Picnic, leidt de technologische ontwikkeling van de e-commerce supply chain bij ’s werelds snelst groeiende online supermarkt. Tijdens de Virtuele Ronde Tafel heeft Daniel gedeeld hoe hij denkt dat de nieuwe norm een product zal zijn van samenwerking tussen organisaties (ecosystemen), wat de huidige belangrijke trends in technologische ontwikkelingen zijn en hoe dit van invloed is op uw tech-afdeling en organisatie. Tenslotte heeft hij de implicaties van de toenemende overeenkomsten tussen start-ups en bedrijven belicht.

De volgende deelnemers waren onder andere aanwezig tijdens deze sessie:

  • Tribelead AgTech | KPN
  • Head of Digital | Makro
  • Head of Unwasted | PepsiCo
  • Head of Digital Supply Chain | SHV Energy
Spreker

Daniel Gebler

CTO

“De brede implicaties die een ‘nieuw normaal’ moet hebben, moeten worden aangepakt”

Gerelateerde cases