Hoe start je verandering in crisis?
Flevum organiseerde deze sessie in reactie op de grote en plotselinge uitdagingen die COVID-19 met zich meebracht in de eerste maanden van de uitbraak. Hoewel de anderhalve meter samenleving al geruime tijd deel uitmaakte van ons vocabulaire, bleven de uitdagingen voor vitale sectoren ongekend groot. In de dagen na de uitbraak van COVID-19 moesten maatregelen snel geïmplementeerd worden, en goed gecommuniceerd. In deze sessie legde de HR directeur van Albert Heijn uit hoe hiermee om werd gegaan.
Vanuit het regieteam van Albert Heijn, een partij die toonaangevend was voor de markt, werden ingrijpende beslissingen geïmplementeerd. Tijdens deze sessie werd de visie op de anderhalve meter samenleving en de daarbij behorende inrichting van de werkplek op kantoor en in de winkel vanuit het perspectief van Albert Heijn besproken. In het gesprek werd er vooral gefocust op de toekomst en hoe blijvende veranderingen binnen de workforce succesvol doorgevoerd konden worden.
Na de presentatie ging de spreker van Albert Heijn in gesprek met deelnemers waaronder de volgende:
- Head of Innovation, Technology & IT | Makro
- Head of Unwasted & ECommerce New Business | PepsiCo
- HR director Netherlands & Belgium | Royal Haskoning DHV
- HR Director EMEA | PPG