De toekomst van eCommerce bij Philips

Het jaar 2020 heeft ons idee van ‘normaal’ drastisch veranderd. Voor veel organisaties was digitaal de enige manier om te kunnen continueren en verschoof de klant focus ook snel naar online platforms. In deze digitale wereld veranderde het gedrag van klanten compleet en moesten organisatie zich snel kunnen aanpassen. De waarheid is ‘It’s Not the Big That Eat the Small…It’s the Fast That Eat the Slow.’ 

Tijdens deze Virtual Round Table werd ingegaan op de impact van het coronavirus op E-Commerce en hoe dit nieuwe mogelijkheden met zich meebracht. Ook werden toekomstige strategieën met betrekking tot E-Commerce en het coronavirus uitgelicht en werd er bekeken hoe deze strategieën het beste kunnen worden geïmplementeerd.

Labinot Maloku is verantwoordelijk voor de klantervaring voor zowel B2B als B2C van het eCommerce platform van Philips. Tijdens deze Virtual Round Table vertelde hij over zijn ervaringen tijdens deze veelbewogen tijd en keek vooruit naar de mogelijkheden die zich binnen E-Commerce presenteerden voor Philips. Hierbij werd gekeken naar nieuw geïntroduceerde projecten die customer experience naar een hoger niveau hebben gebracht. 

De volgende deelnemers waren onder andere aanwezig tijdens deze sessie:

  • Digital Hub & eCommerce Director France | Unilever
  • Global Head of eRetail | Heineken
  • Director DIGIT NL & UK | Vattenfall
  • Head of Unwasted & eCommerce New Business | PepsiCo

Contactgegevens

Agenda

Wilt u op de hoogte gehouden worden van onze sessies? Meld u dan aan voor de maandelijkse agenda.