De service ontwikkeling van Schiphol
Om een persoonlijke inspirerende en onvergetelijke ervaring te kunnen bieden, is het van belang een goed inzicht te hebben in alle touchpoints van de customer journey. Zeker nu persoonlijk contact meer naar de achtergrond verdwijnt, willen mensen zich welkom en gewaardeerd voelen. Voor een luchthaven als Schiphol geldt dat het bieden van een ‘seamless customer journey’ in een veilige, aangename en hygiënische omgeving, een voorwaarde is om mensen weer te laten reizen én shoppen. Tijdens deze Virtual Round Table werd ingegaan op hoe je als organisatie zorgt voor een complete positieve klantervaring. Hierbij werden verschillende essentiële touchpoints uitgelicht en uitvoerig besproken.
Mevrouw Dik is een ervaren klantgerichte bestuurder met een brede ervaring in banking, entertainment en luchtvaart. Na verscheidene leidinggevende posities bekleed te hebben binnen Stage Entertainment, werkt ze nu binnen Schiphol aan een dynamisch omgeving om passagiers een unieke beleving te bieden.
De volgende deelnemers waren onder andere aanwezig tijdens deze sessie
- Director Digital Instore | Ahold Delhaize
- Director Customer Services EMEA | Nike
- Customer Experience Director | Philips
- Lead Traveller Experience | NS