De Customer Engagement strategie van Air France – KLM

De customer engagement strategie van Air France – KLM

Verwachtingen van klanten veranderen tegenwoordig snel, eisen worden hoger en klanten binden wordt steeds moeilijker. Hoe kan je in een dynamische en transparante markt zorgen dat je consumenten aan jouw organisatie bindt? Ben je de concurrentie voor door lage prijzen te hanteren ten koste van de kwaliteit van service. Zijn er bepaalde loyaliteitsprogramma’s die kunnen zorgen voor een verbinding tussen organisatie en klant? Of is dit achterhaald? Tijdens deze Virtual Round Table werd ingegaan op deze vragen en hoe customer engagement strategieën van invloed zijn op klanttevredenheid- en loyaliteit. Ook werd er besproken hoe je zorgt voor een succesvol loyaliteitsprogramma. 

Air France – KLM is een organisatie die zich focust op operationele excellentie en een intieme relatie met haar klanten. Het loyaliteitsprogramma is hier een belangrijk onderdeel van. Simon Scholte ging tijdens deze sessie in op de impact en effectiviteit van het ‘Flying Blue’ loyaliteitsprogramma. Ook stond hij stil bij de ontwikkelingen omtrent het coronavirus en de impact die deze had op de customer loyalty binnen KLM.

De volgende deelnemers waren onder andere aanwezig bij deze sessie:

  • Director Digital Instore | Ahold Delhaize
  • Director Consumer Services EMEA | Nike
  • Head of Customer Experience & Quality Management | TUI
  • Head of eCommerce & engagement | ABN Amro

Contactgegevens

Agenda

Wilt u op de hoogte gehouden worden van onze sessies? Meld u dan aan voor de maandelijkse agenda.