Customer Engagement Network Netherlands
Door toenemende digitalisering betreden frisse, innovatieve bedrijven de markt steeds meer. De voorkeuren en vraag van klanten veranderen met een steeds hoger tempo. In dit snel verschuivende speelveld is onderscheidingsvermogen een belangrijke factor. Organisaties worden daarom gedwongen om meer met klanten te binden dan ooit tevoren. Door klantervaringen centraal te zetten in het differentiatieprocess wordt klantloyaliteit verbeterd, wordt lange termijn business vastgesteld en wordt het bereik van je organisatie aanzienlijk verbeterd. Met deze vernieuwde focus wordt klantenbinding geoptimaliseerd en blijft je organisatie concurrerend.
Het CENN platform geeft (marketing) directeuren van top 500 organisaties in Nederland een network waar kennisoverdracht over Customer Engagement centraal staat. De sessies zijn gebaseerd op voorbeelden uit de praktijk waar organisaties laten zien hoe zij hun Customer Engagement bewerkstelligen. Hierbij heeft CENN als doel het bouwen van strategische samenwerkingen tussen deelnemers. Het delen van kennis en expertise is versnelt business development en helpt bij het overbruggen van de zogenaamde “knowledge gap”.
Selectie van deelnemende organisaties
- ABN AMRO
- Aegon
- Air France – KLM
- ANWB
- AON
- Bol.com
- DSM
- DSW Zorgverzekeraar
- Eneco
- FrieslandCampina
- Hello Fresh
- Heineken
- ING
- KPN
- LG
- Miele
- Nationale Nederlanden
- NS
- Nike
- PepsiCo
- Philips
- PostNL
- Rabobank
- Stedin
- Schiphol
- Tata Steel
- T-Mobile
- VodafoneZiggo
- Vattenfall