Bol.com: Klantbeleving centraal in logistiek proces

Consumenten winkelen steeds vaker online, een trend die jaren geleden al is ingezet, maar door de coronacrisis in een stroomversnelling is gekomen. Bol.com ziet dit terug in het aantal verkopen en heeft tegelijkertijd al jaren te maken met een groeiend aantal partners dat producten via haar platform aanbiedt. Om deze groei het hoofd te kunnen bieden en tegelijkertijd klanten nog beter te kunnen bedienen, optimaliseert bol.com voortdurend haar logistieke proces en bouwen zij nieuwe “fulfilment centers” die ruimte bieden aan een miljoen unieke artikelen.  

Tijdens deze Virtual Round Table vertelde Joost Poelgeest u over de logistieke implicaties van de groei van bol.com en de rol van nieuwe centra, waaronder een ‘state of the art pakjesfabriek’ dat nu wordt gerealiseerd in Waalwijk. Ook liet hij u zien hoe een dergelijk omvangrijk project in de huidige logistieke strategie wordt geïmplementeerd en staat hij stil bij de balans tussen mens en machine.      

Tijdens deze sessie waren onder andere de volgende deelnemers aanwezig 

  • Vice President KLM Cargo Worldwide Operations | KLM 
  • EVP Global Supply Chain | Marel 
  • Supply Chain Director | Etos 
  • Directeur Logistiek | Plus 
  • COO Benelux | HelloFresh 

Contactgegevens

Agenda

Wilt u op de hoogte gehouden worden van onze sessies? Meld u dan aan voor de maandelijkse agenda.